• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny på forumet

F

F.d. 9073

Guest
Nu har jag äntligen kommit till skott och registrerat mig. Jag ser fram emot att bli medlem och kunna få en del tips och råd. Vi har ännu ingen husbil, men har bestämt att köpa en innan sommaren. Mycket spännande, det här.:)

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Ny på forumet

Velkommen til vår gruve, det finnes mange tips både i de åpne deler som alle kommer til og i de mer problemorienterte som endast er for medlemmar.

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej och välkommen!
Vi gick också med i klubben långt före det att vi skaffade husbil och hade tillräckliga kunskaper om husbilar och husbilslivet. Detta forum är en guldgruva för husbilsintresserade.
Det är dock inte lätt att hitta fram till alla erfarenheter och kunskaper. Jag rekommenderar användning av sökfunktionen och hjälper inte det så ställ bara din fråga.
Det brukar inte dröja särskilt länge innan det finns bra och flera svar.
V-backen :wink:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Välkommen hit.
Vi har fått mycket hjälp av HBK,B.L.A ställde vi en fråga om var man fyller svenska gasoltuber i spanien, svaret tog inte lång tid.Tuberna är fyllda.Ställde även en fråga
vad nya däck heter på Spanska,Fick svar omgående.
Hälsningar från ett regnigt Marbella
:mcride:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Välkommen hit och hoppas att du får många trevliga stunder både med din blivande husbil och tiden bakom datorn (HBKs hemsida)

F

F.d. 9073

Guest

Tack alla! Det här med att kolla och önskedrömma och planera sitt husbilsköp är en härlig sysselsättning den här mörka årstiden.:)

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Vill också hälsa er välkomna till ett mycket bra och trevligt forum. Det kommer ni att få mycket glädje av. Kan rekommendera er att läsa olika reseberättelser där får man lära sig en massa nyttigt. Vill även önska er välkomna till bloggen här på sidan där skriver vi om allt som faller oss in.
MVH Gunilla 2927 :yes::bye::bye:

F

F.d. 50097

Guest

Välkomna! Det är riktigt bra med ett sånt här forum där man kan hitta svar på allt möjligt. Särskilt i början när det är mycket nytt att förstå sig på. Hoppas att ni kommer att trivas med er husbil!

Helena & Peter
www.freedomtravel.se

F

F.d. 25270

Guest

Grattis !
Både till ert beslut att skaffa husbil och till att ha hittat denna sida. Har just
blivit husbilsägare och är inte så gammal i gården här på HBK-sidan heller. Har läst och lärt mig ofantligt mycket. När man ställer en fråga dröjer det inte länge förrän man har ett helt gäng med svar. Verkar vara en samling otroligt positiva och hjälpsamma typer de här husbilsmänniskorna.

M v h
Peter/alias Harry Hymer

128178429301.jpg

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024

Välkommen! Vi började oxå här och sen köpte vi husbilen. Här hittar man en hel del matnyttigt..
Mvh Noynoy

Toppen