• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Medlem

Ingrid Conny

HBK Medlem
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
14331
Medlemskap
2025
Hej!
Då har vi gått från intresserad till att bli fullvärdig medlemm, har med intresse följt med på forumet men inte varit aktiv konstaterar att det är bara fördelar att vara medlem, för här finns det en stor kunskap både vad det gäller restips som fel på husbilen, hoppas vi ses utefter vägarna.

Ingrid o Conny

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Ny Medlem

välkommen till husbilsklubben, här finns massor av tips och idéer som man behöver,mvh Håkan

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025

Hej!
Då har vi gått från intresserad till att bli fullvärdig medlemm, har med intresse följt med på forumet men inte varit aktiv konstaterar att det är bara fördelar att vara medlem, för här finns det en stor kunskap både vad det gäller restips som fel på husbilen, hoppas vi ses utefter vägarna.

Ingrid o Conny

Välkommen till klubben.

/Leif

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025

"jag förmodar att jag är fullvärdig medlem eftersom jag betalat medlemsavgiften för 2014".

Jag skrattar så tårarna rinner...jag förstår att du inte längre är "bara" prospect eller hangaround längre....nu har jag även ont i magen!!!:twitcy::twitcy:

Välkommen!

Livibil

Kjell/Monica

HBK Medlem
Kommun
Bollnäs
HBK-Nr
14232
Medlemskap
2025

Hej på er under markisen. Här finns också 2 nya fullvärdiga medlemmar i HBK. Har upptäckt att det finns det mesta som är intressant både gällande husbilar och andra saker som vi kan ställa frågor om. Vi ses snart ute på vägarna igen.:twitcy:

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Hej på er under markisen. Här finns också 2 nya fullvärdiga medlemmar i HBK. Har upptäckt att det finns det mesta som är intressant både gällande husbilar och andra saker som vi kan ställa frågor om. Vi ses snart ute på vägarna igen.:twitcy:

Hjärtligt välkomna ni med! Hoppas vi ses framöver!

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Välkomna alla nya medlemmar att ta del av våra förmåner & den enorma kunskapsbanken.

Bennie

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025

Förlåt:oops: om jag med mitt inlägg nr 11 i denna tråd förvirrat någon men i min vardag innebär fullvärdigt medlemsskap att man kommit in i innersta kretsen i klubbar som har intresse att bl.a. köra mc, driva in skulder och annan ljusskygg verksamhet.

Alla som inte sysslar med detta vill även vi hälsa hjärtligt välkomna!!:D

Ingrid Conny

HBK Medlem
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
14331
Medlemskap
2025

Nej.Du behöver inte be om ursäkt,det är kanske jag som ska be om ursäkt för mitt ordval tänk vad ett enda ord kan skapa förvirring det är inte konstigt att världen ser ut som den gör men det skapar ju debatt här, än en gång ber jag om ursäkt för mitt ordval om fullvärdig medlem. Från och nu är vi bara vanliga medlemmar som betalat medlemsavgiften för 2014

MVH. Ingrid o Conny

Toppen