• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 13048

Guest
Hej på er alla.

När jag, för ca 3 veckor sedan blev medlem i denna klubb stod det att inom några få dagar så skulle det komma dekaler mm som bevis på att man är medlem. Nu har det gått minst 3 veckor sedan jag betalade in, och ännu har jag inte erhållit något, vet inte ens om jag är registrerad. Man betalar in 200:- sedan försvinner man.

F

F.d. 52920

Guest
Sv: Ny medlem

Det står i din avatar att du är medlem = du är registrerad.
Annars hade det stått HBK-Intresserad.
Det är säkert på väg.
Välkommen från en annan färsking :yes:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Du er registrert som medlem, om det er oppstått noen forsinkelse i utsendelsen har ikke jeg oversikt over.

For sikkerhets skyld kontroller at din adresse er korrekt i profilen, vet at noen pakker er kommet i retur fordi adressen var gal.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Välkommen till klubben Janne! Jag fick också vänta ett bra tag men så kom det till sist. Kan tänka mig att det har varit mycket ståhej med Elmia. Ingen monter hade så många besökare (i alla fall när vi var där) och vi hade ingen chans att bekanta oss med någon av arrangörerna. Tids nog klaffar allt på plats : )

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025

Hej janandersson och välkommen till klubben.

Tråkigt att du inte fått välkomstpaketet än, men vi har haft en väldig tillströmning av medlemmar under dom senaste veckorna inte minst på ELMIA så det kan vara en förklaring.

Om du inte snart har fått det, så skicka gärna ett medelande på "kontakta oss" så får vi undersöka.

/Leif

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

.................
När jag, för ca 3 veckor sedan blev medlem ...............

Välkommen i klubben.

När man väntar på något..........osv.

Inbetalning gjordes den 5 sept. så det är precis 2 veckor sedan, hav' tålamod snart kan du sätta dekalerna på din husbil! :)

F

F.d. 53358

Guest

Jag blev medlem i våras. Jag hann precis betala och trycka på enter. Då small det till i postlådan och där låg prylarna. Jag klistrade på dekalerna och siffrorna direkt, därefter drack jag upp mitt kaffe som hade hunnit kallna lite.

Ha en bra dag

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Hej på er alla.

När jag, för ca 3 veckor sedan blev medlem i denna klubb stod det att inom några få dagar så skulle det komma dekaler mm som bevis på att man är medlem. Nu har det gått minst 3 veckor sedan jag betalade in, och ännu har jag inte erhållit något, vet inte ens om jag är registrerad. Man betalar in 200:- sedan försvinner man.

Hej janandersson

Du blev registrerad som medlem samma dag som din betalning kom in den 6/9
Medlemspaketen skickas sedan med föreningsbrev, och detta sker ibland varannan vecka och posten kan då ta 2-4 dagar. (i vår information om "hur du blir medlem" skriver vi att utskicket kan ta 2-4 veckor) Så då måste vi se över var den informationen ges om att dekalerna ska skickas inom några få dagar, för det är inte möjligt.
Så du kan nog vänta dig ett kuvert med dekaler i nästa vecka

Hälsningar Carina
Medlemsregistrering

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025

Hej

Jag undrar om Jan Andersson läst alla positiva svar och välkomnande till klubben.
Kanske det kommer ett svar där tummen pekar uppåt. :)

saxnäs

HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
12900
Medlemskap
2025

Detta är en populär klubb med många som söker medlemskap så det kan ta lite tid , men du ångrar ingenting när det sedan är klart , denna klubb är ett uppslagsverk med all kunskap som gäller vårat gemenskapa intresse. Hav förtröstan . :)

Toppen