• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 53022

Guest
Ser att du nu blivet medlem, Lasse kba HBK nr 10116. Välkommen i gänget.
Monica o Bosse

F

F.d. 5080

Guest
Sv: Ny medlem

Jag bugar och bockar! Det skall verkligen bli kul att komma med i "gänget". Går allt i lås hämtar jag min husbil i Stockholm efter påsk. Åker redan nu i påskhelgen på "träff" dock utan bil, hos Bosse och Monica i Skutesjön. Vi ses!
//Lasse Kba

T

Teddi

Guest

hej unge stjärnsand,,hur e läget med pappa bengt??? en gammal kompis,,:)

hej lars,,vi e gamla kompisar,,ja tror bengt fyller 82,, har fyllt 82 nu i mars,,en stor åldersskillnad,,spelar ingen roll,, ja har nog aldrig haft så roligt som med din pappa,,

vi har många goa minnen,,kommer du ihåg när vi bada i tulebosjön i kållered??

hälsa så gott,,ja vet han finns på äldreboende i kungsbacka,,skall försöka ta mej dit,,

ha de gött lasse,,hälsa brorsan hans i jönköping,,kram,,,ove,,mölndals lastbilcentral,,:)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 5080

Guest

Tjena Ove!

Tack för hälsningen. Svarar dig i ett privat mail.

//Lasse Kba

T

Teddi

Guest

tack lasse,,för att avsluta här,,tack för att du skrev till mej,,

hälsa storebrorsan hans,,ock väldigt gärna,,ja vill gärna träffa dej,,hoppas du kommer ihåg vem jag är,,

ha de bra lasse,,ove,,

Toppen