• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem!

F

F.d. 24414

Guest
Nu är jag och min fru (samt hunden Axa) medlem 9261.
Vilket försändelse vi fick!
Fyra dekaler av mycket hög kvalite samt ett fint brev och ett medlemskort.
Det känns som att 200:- är lite väl billigt bara för dekalerna, dessutom har man full tillgång till hela forumet/hemsidan.
Ett klipp enligt oss, medlemmar nummer 9261.
Mvh Alf, Lotta och Axa.

F

F.d. 50261

Guest
Sv: Ny medlem!

Hej och välkomna! vi är också nya medlemmar sedan i höstas (9135 Bödarolf) jättekul och nyttig läsning för oss nybörjare. Men vi har inte fått det brev, dekaler och medlemskort ni talar om???
Måhända följer någon i klubbledningen dessa nya inlägg så hör gärna av er. Vi vill vara med fullt ut och tycker också att priset är helt ok.
Eva och jag är bosatta i Böda på norra Öland och här i Böda hamn finns en av landets finaste ställplatser. Hör gärna av er! vi är experter på allt som finns att se o göra här uppe. Eva o Bödarolf

F

F.d. 9573

Guest

Fyra dekaler ??
Nu blir jag avis jag fick bara tre ;)
Men Välkommen

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Hej Bödarolf

Utskick av medlemspaket med medlemskort och dekaler kan ta 2-4 veckor.
För vi samlar ihop ett antal för tillverkning av medlemskort.

Ditt medlemspaket skickades ut samtidigt med Bäckmarks förra veckan, men då det går med Föreningsbrev tar det några dar extra.
Så det ska vara på väg

:) Carina

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Välkommen in i vår underbara gemenskap hoppas ni ska trivas lika bra som vi.
Rolf & Gunilla samt hunden Nalle:music-icon::music-icon:

Rolles

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
4679
Medlemskap
2025

Vi hälsar er oxå välkommen till en bra klubb o ett bra Forum där man får
Svar på det mesta som man undrar över !!!!
Här finns det många som har det trevligt på sina träffar m.m. !!!!:spinny::mcride:

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Välkommen ombord Alf m familj.
Du har ju redan visat vad du kan och vilka bra ideer du har så hoppas att du hittar det du söker här på HBK.

Hälsningar
Bror

Johan Smedman

FD HBK Medlem
Kommun
Värmlandsnäs
HBK-Nr
9196
Medlemskap
2023

Då tråden ändå skapades kan vi passa på att säga hej till er alla!
Vi utökade familjen med en Bürstner i Augusti (vår första husbil) och både jag och Renée känner att detta är ett fantastiskt sätt att resa runt på :) Men det känns väldigt långt till våren nu när husbilen är inställd för vintern...

Johan & Renée

M

Mona/Henka

Guest

Nu har vi också fått dekaler och medlemsnummer samt medlemskortet. Så nu är det bara att vänta till april när vi ska hämta ut Husbilen för att göra jungfruresan.
Så då får vi hoppas att vi kommer att träffas efter vägarna.
Mona/Henka 9224 :bye:

Kjelle & Mimmi

FD HBK Medlem
Kommun
Härjedalen
HBK-Nr
8295
Medlemskap
2021

Är melem med ¨men har "bara" husvagn ännu, letar febrilt efter en husbil men svårt hitta allt som skall passa funderar på nåt i tyskland nån som vet nån bra säljare i Tyskland

nergaard

HBK Medlem
Kommun
Danmark
HBK-Nr
9296
Medlemskap
2026

Hjerteligt velkommen her fra Danmark jeg har med stor interesse læst dine indlæg vedrørende Intercooler og kommer nok til at stille dig et par spørgsmål i fremtiden om dette emne hvis det er OK.:)

F

F.d. 25193

Guest

:music-icon:
menupop.gif
vvälkomna till er nya bödarolf det var skönt att det kom någon som kanfinnas på öland visa pärlor hoppas att vi ses välkommen yvonne:yes:

Toppen