• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem!

F

F.d. 50188

Guest
Så har vi då efter 14 år med husvagn och flera års husbilsprat kommit till skott. Ser fram emot många nya upplevelser och bekantskaper. Forumet är ju helt unikt i mitt tycke, många tips och ett och annat skratt. Kallgrader har vi här med, det var ner mot -27 på väg hem från jobbet i natt vid 00.30. Brrrrrr....

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Ny medlem!

Hej på er och hjärtligt välkomna till denna härliga gemenskap vi har här. Vi var långliggare med husvagn i 21 år. Sen växte barnen upp och vi började kika på husbilar det tog några år innan vi tog steget. Men hösten 2008 slog vi till och det enda vi ångrar är att vi inte gjorde det mycket tidigare. Vi älskar nämligen husbilslivet. Tänk så många fina platser vi sett i vårt avlånga land samt alla nya underbara vänner vi fått. Nu den mörka tiden sitter vi här på forumet och läser alla fina reseberättelser och antecknar alla tips om nya platser att besöka till nästa år. Hoppas ni ska trivas lika bra som vi både med husbilen och detta forum. Kanske ses vi på vägarna nån gång i sommar.
MVH Gunilla
:mh2::dog::bye::bye:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Ny medlem!

Välkomna hit och hoppas att ni kommer att trivas här. Ett tips är att titta på träfflistan och se om det är något som kan passa er. På träffarna så lär man känna många andra trevliga husbilsresenärer och då på plats få ta del av råd och resmål.

Glada husbilshälsningar i från Spanien.
Eva

Toppen