F
F.d. 4538
Guest
I bland när jag är härinne så kommer tanken att nya medlemmar skulle ha ett forum, blir lätt att alla gamla medlemmar tycker o tänker, är det så?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Min erfarenhet som ny medlem är att den första tiden gör man bäst i att läsa och begrunda. För egen del dröjde det inte många dagar innan jag "vågade" ställa en fråga som var viktig för mig. Jag fick direkt flera vänliga och brukbara råd.
Varför skulle nya medlemmar behöva ett eget forum?
Hälsning/Kjell
Vill bara önska er välkomna. Är själva ganska nya och har haft mycket nytta av att gamla medlemmar
tänkt och tyckt tar tacksamt emot deras råd. Samt lär av deras misstag så vi slipper göra dom själva.
Hoppas ni ska trivas och ha nytta av HBK.
MVH Gunilla
Gammal eller ny medlem, det gör ingen skillnad vi är alla med i samma klubb. Ser man nåt inlägg som man vill tycka något om så gör man ett svar om detta. Har man något som man vill föra fram, så gör man ett inlägg om det. Har aldrig märkt av att någon ny medlem har fått "på nöten" för att man är ny medlem. Att det ibland har hettat till i debatten är väl bara för att ämnet har fått känslorna att svalla, inte att det är en gammal eller en ny medlem som skrivit det. Att gamla medlemmar på träffar har bildat grupperingar är inte så konstigt, de känner ju varann sen tidigare. Hoppas och tror att ingen "gammal" medlem rackar ned på ett inlägg från en ny medlem.
Ove.G HBK 62
Välkommen Kenneth! Som du märker har du redan skapat kontakt, märkvärdigare är det inte!Hej..det är detta jag menar, att få kontakter och tips, hur skapar du detta, jag vill bara väcka lite debatt hur tar man hand om nya, hjälper dom lite på traven in i kanske ett helt nytt liv. Vem vet, kanske finns många därute som har likadana tankar, hur kommer man in i gemenskapen?