• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 4556

Guest
Hejsan hälsar Gunnel o Kenneth i Båstad. Har i år blivit med husbil och är
nya medlemmar i klubben. Åkt lite runt i Sverige i år och tycker det är fantastisk
kul med husbil Vi är dock ännu noviser, men lär varje dag,mycket tack vare klubben.

Funderar på att ta bilen till Spanien nästa vår i april,maj eller juni. Kan man få tips på
vart man ska åka

Kennneth o Gunnel:yes::)

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Ny medlem

Välkomna hit till oss. Hoppas ni kommer att trivas. Skall ni till Spanien finns det mycket att hitta om resvägar och ställplatser/campingar mm. Använd gärna Sök som ligger i den blå övre listen så hittar du säkert nyttig information.

(Jag tror du gjorde lite fel när du sparade ditt inlägg för det var låst så att ingen kunde skriva och svara. Jag har låst upp det nu.)

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

:wink:Välkomna som nya medlemmar till denna "lärorika" klubb.Här finns massvis att lära o läsa om.
Ni kommer inte att bli missnöjda, ställer man en fråga så har man ett svar ganska omgående.
Hälsningar från oss som fortfarande är nybörjare efter 3 år:wink:/Susanne

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Välkomna till HBK Gunnel & Kenneth vi är också noviser när det gäller husbil men har fått ta emot mycket av andras kunskaper och erfarenheter här i klubben.
Detta var vår första sommar med husbil en av dom trevligaste platser vi besökte var Torekov utanför Båstad. Så dit kommer vi att återkomma.
Ha det gott
MVH Rolf & Gunilla

Egil 84

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
84
Medlemskap
2026

HBK 4813 Välkomna till klubben.

Vi har haft husbil i 11 år ,och ändå får jag
lära mej nya saker varje gång jag är inne
och läser påhemsidan.
Hoppas att Ni också kommer att upptäcka detsamma.

Hälsningar från HBK 84

Toppen