Har nyligen blivit medlem i "Klubben". Den känns både trevlig och seriös. Häromdagen fick jag papper, medlemskort samt dekaler. Snyggt, mycket snyggt. Klistarde på per omgående.
Som nybliven husbilsägare ser jag fram mot att ta del av mer erfarnas erfarenheter samtidigt som jag själv har för avsikt dela med mig av mina.
Ser även fram mot att träffa andra medlemmar "där ute"
Har hittills hunnit med en tur från Sthlm till Kiruna och vidare över Narvik, runt i Norge samt åter hem via Leksand. Dessutom några dagar på Gotland och Fårö förutom ett fåtal kortare resor, Sala samt Nynäshamn. Senast, under helgen ett besök med övernattning på Elmia.
Just nu hägrar en 10-dagars resa till mellanNorge. Avfärd på lördag.
Lasse
Som nybliven husbilsägare ser jag fram mot att ta del av mer erfarnas erfarenheter samtidigt som jag själv har för avsikt dela med mig av mina.
Ser även fram mot att träffa andra medlemmar "där ute"
Har hittills hunnit med en tur från Sthlm till Kiruna och vidare över Narvik, runt i Norge samt åter hem via Leksand. Dessutom några dagar på Gotland och Fårö förutom ett fåtal kortare resor, Sala samt Nynäshamn. Senast, under helgen ett besök med övernattning på Elmia.
Just nu hägrar en 10-dagars resa till mellanNorge. Avfärd på lördag.
Lasse