• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

Dykarn

FD HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
4614
Medlemskap
2023
Har nyligen blivit medlem i "Klubben". Den känns både trevlig och seriös. Häromdagen fick jag papper, medlemskort samt dekaler. Snyggt, mycket snyggt. Klistarde på per omgående.
Som nybliven husbilsägare ser jag fram mot att ta del av mer erfarnas erfarenheter samtidigt som jag själv har för avsikt dela med mig av mina.
Ser även fram mot att träffa andra medlemmar "där ute"
Har hittills hunnit med en tur från Sthlm till Kiruna och vidare över Narvik, runt i Norge samt åter hem via Leksand. Dessutom några dagar på Gotland och Fårö förutom ett fåtal kortare resor, Sala samt Nynäshamn. Senast, under helgen ett besök med övernattning på Elmia.
Just nu hägrar en 10-dagars resa till mellanNorge. Avfärd på lördag.
Lasse

H

hianders

Guest
Sv: Ny medlem

Vad trevlig skrivet!! Vilken fin presentation. Instämmer med Knut: Välkommen till Husbilsklubben.se.

fru hianders/Inger

Berith&Janne

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2587
Medlemskap
2025

Har nyligen blivit medlem i "Klubben". Den känns både trevlig och seriös. Häromdagen fick jag papper, medlemskort samt dekaler. Snyggt, mycket snyggt. Klistarde på per omgående.
Som nybliven husbilsägare ser jag fram mot att ta del av mer erfarnas erfarenheter samtidigt som jag själv har för avsikt dela med mig av mina.
Ser även fram mot att träffa andra medlemmar "där ute"
Har hittills hunnit med en tur från Sthlm till Kiruna och vidare över Narvik, runt i Norge samt åter hem via Leksand. Dessutom några dagar på Gotland och Fårö förutom ett fåtal kortare resor, Sala samt Nynäshamn. Senast, under helgen ett besök med övernattning på Elmia.
Just nu hägrar en 10-dagars resa till mellanNorge. Avfärd på lördag.
Lasse

Hej och välkommen till en mycket trevlig klubb:yes::yes:

Berith o Janne

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029

Hej och välkommen till Husbilsklubben hoppas vi ses på någon träff eller ute på vägarna någon stans.

Kurt & Margot

Toppen