• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 7875

Guest
Jag heter Susanne Arvidsson, men kallas mestadels för Sanna. (För att vara helt ärlig så reagerar jag knappt när någon säger Susanne)

Jag och min man, Janne åker land och rike runt med vår husvagn, dels på utställning med hundarna och dels på travtävlingar och självklart också på semester. Vi har nu bestämt oss för att köpa en husbil (vi har bara inte bestämt oss för vilken)

Till sommaren så går färden ner i Europa, vi hade tänkt oss Italien men har insett att det kan vara lite besvärligt med hundar och campingplatser. Därför blir det nog Tyskland, Frankrike och kanske Spanien.

Och när jag nu hittat detta eminenta Forum/klubb så kommer allt att gå ännu lättare! Jag har hittat massor av spännande och intressant läsning!

Jag har levt med hund i hela mitt liv, min första egna hund fick jag när jag var fyra år, en Schäfertik med namnet "Cloudi". Jag köpte min första Pudel, Arvid, 2002. Nu finns det sju Pudlar i tre storlekar och tre (fyra) färger i vårt hem:
Arvid och Irma, svarta dvärgpudlar
Stina, brun mellis
Jessi och Lisa, vita toypudlar
Elin, svart toypudel
Ester, svart (blå) toypudel

Jag innehar kennelnamnet SvartAlfernas sedan 2004
Jag är även webmaster för Pudelklubbens sida

Bis4_001.jpg

Här är Irma och jag på utställning i Borås för något år sedan.

F

F.d. 5447

Guest
Sv: Ny medlem

Herligt med hunde og pudler har jo en fin storlek til en husbil - da jeg var opdrætter af hunde, var det Newfoundslandshunde. Min hanhund havde en vægt på 75 kg. Der kan ikke være mange af dem i en husbil, uden at der kommer voldsom overvægt (og mange hår).

Held og lykke med valget af husbil.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Hej och välkomna till HBK
önskar Zimba och min matte o husse

Bilagor

• snö 047.jpg
    snö 047.jpg
    692,4 KB · Visningar: 1
F

F.d. 4035

Guest

Hej och välkommen till en kanon klubb.
För övrigt så heter jag också Susanne men kallas för Sanna.
Min blivande man heter Jan....
Men vi har bara en hund och det känns som att det räcker så.
Det är en svart cocker tjej på nästan två år som lystrar till namnet Zoya. Alltså full av bus.
Hoppas att ni hittar er dröm bil snart och att ni kommer att trivas i HBK.

F

F.d. 7875

Guest

Tack alla för välkomnandet, det verkar vara en trevlig klubb det här!
Roland, vi känner ju varandra sedan tidigare från Pudlklubben! :)

Janne & Sanna. det tycks vara vanligt att de som heter Sanna träffar en Janne! Jag känner två par till med de namnen! ;)
Kram till er alla från Sanna & Janne :eek:

Toppen