• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028
Har nu betalt medlemsavgiften ser fram att komma in på de " hemliga" sidorna som man inte kan se som intreserad
Hälsningar från vårigt österbotten PAFFW

F

F.d. 29809

Guest
Sv: Ny medlem

Hej, jag betalade i torsdags och kom åt dem i fredags. Det går fort!

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Jag har betalt från Finland så jag får säkert vänta några dagar förrån det gått genom alla banker

F

F.d. 8765

Guest

Även vi instämmer och gratulerar till medlemsskapet. Det är tydligen en mycket trevlig klubb. Vi är också alldeles nya medlemmar, men det verkar toppen.

F

F.d. 839

Guest

Tim & Ing-Marie,

Ni ska vara mycket välkommen till Nordens bästa husbils forum, och som ni skrev själva klart att det är en trevlig klubb med medlemmar som har varierande kännedom om husbilar - datorer osv ..

F

F.d. 8765

Guest

Ja visst Rolle.
Tur att vi hittade denna klubb, det var av en ren händelse.
Var på en bjudning och minglade lite om husbilar. Där snackades det om HBK!!!
Jag hade inte en susning om vad det betydde, utan var tvungen att fråga. Då fick jag svaret att det var en husbilsklubb som finns på nätet. Efter att gått in där som intresserad dröjde det inte mer än en vecka så blev jag, förlåt, vi medlemmar.
Så kan det gå. "Rena slumpen". Det är jag glad för och ser fram emot trevligt utbyte.

F

F.d. 25038

Guest

:wink:Hej å välkommen kul me lite ungdomar här också jämfört med oss gamlingar.:wink:

Häls Mikael o Carina

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Tackar man är ju hela 28 dagar yngre
:DH PAFFW
PS det kommer snö i österbotten:confused:

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Nu är man medlem fick nummer 1977 (skulle ha anmält mig lite senare och fått 1978 hade varit lättare att komma ihåg, gjorde lumpen då)
Anmälde mig söndag kväll fick numret onsdag kväll :) det var snabbare än jag förväntat mig när man bet.från utlandet
MVH paffw

Toppen