plastpelle
HBK Medlem
Hej alla glada husbilsvänner jag är medlem i en annan klubb. Men märkte att allt stanna av så skrev någon titta på HBK och det gjorde jag. så nu är vi medlemmar Vi det är min fru Annbritt och jag Per vi har åkt hus bil sedan 86 hur många vi har haft vet ej? Jag har byggt husbilar iglasfiber började med campers efter en förfrågan av björn simsson S.M.C. om att göra plastkarroser åt honom men han tyckte att det bliv för dyrt började jag själv ställde ut ELMIA 86sålde några stycken ställde ut i sollentuna där sålde jag en husbilskaross till Hugosson i Vetlanda byggde den sista 99 sedan dess är det bara båtar DET var lite historik-För tre år gjorde vi slag i saken Sålde huset ,köpte nästan ny husbil Hymer tramp 655 köpte sommarstuga utanför Borås enekulla vid frisjön vi kanske bosätter oss där permanent längre fram sedan blev det lägenhet i Frölunda en trea vi tänker göra långresor till varmare länder under den kalla årstiden vi var i Spanien ifeb-mars nu ihöst tänker vi ta en trip till Italien Toscana b.l.a.vi tänker ta Varberg Grenå färjan den 15 okt det är billigast bra 545 kr enkel är det någon som tänker göra en liknande resa så vill vi gärna ha sällskap Obs vi är bara ute en månad Kan ej varautan barn barn längre kommer en till i slutet av november och Jul måste firas i Enekulla med barn o barnbarn HaDe.PER