• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

F

F.d. 839

Guest
Hejsan,

Jag heter Rolle och bor sedan en langre tid i Belgien jag ar naturligtvis agaren till en husbil namligen en Granduca 625 2.5l TDI byggd pa Fiat chassi.

Har nyss varit pa "hembesok" i Vasterbotten och akte en svang norrover genom Finland till Finnmarken, korde 950 mil pa 3.5 veckor.

Jag hoppas att genom anmala mig pa detta forum komma i kontakt med andra husbilsagare for delad interesse.

Sorry ifall mitt inslag blir svartlast men mitt tagentbord saknar dom Svenska bokstavorna :-(

Senast redigerad av en moderator:

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Ny medlem

Välkommen som HBK Intresserad.
Inga problem med prickfri Svenska ;-)
Surfa runt på vår hemsida, delta i våra forum med frågor/svar/tips.
Tag sedan gärna steget över till HBK Medlem och fler informationskanaler öppnas för dig.
Välkommen!

F

F.d. 839

Guest

Tack for det snabba svaret. Vad det galler Svenska sa ar jag Svensk sa inge fara med spraket :).

Jag skulle garna vilja bli HBK medlem problemet ar att shicka pengarna till det kontot det kostar mer an det dubbla att shickas ... :-(. En fraga, varje bankkonto inom EU (Sverige includerade) har nu ett IBAN konto anknyten till det, vore tacksam om du kunde ge mig dom up det skulle forenkla det hela avsevard eftersom att shicka pengar till ett IBAN konto utomlands ar helt gratis.

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: Hej och välkommen till husbilsklubben.se. :music-icon:

Hoppas att det löser sig med betalningen för medlemsavgiften.
Det är kul att det blir fler medlemmar från andra länder.

;) Ha de:D

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Rolly, du har kanske någon anförvant i Sverige som kan betala in beloppet för dig. ;)

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024

Hej och välkommen till klubben.
Frågan om IBAN kontot bör väl vår kassör i klubben kunna hjälpa till med, lättaste vägen är att kolla på klubbens konto utdrag från banken, där står i regel det egna IBAN och BIC numret som behövs för inbetalning från utlandet, maila det till "rolly" så går hans inbetalning smidigt.
Ps har sett att vi har flera medlemmar/ intressenter "utom riket" så det kanske behövs på flera håll Ds
Lennart HBK/ 651

F

F.d. 839

Guest

Gunnar,

Javisst har jag det men vill inte besvara att dom ska springa mina arendet. Sen aterstar naturligtvis problemet att jag maste shicka pengarna i alla fall till dom. IBAN ar det lattaste .. och medans jag knackar in detta medelandet sa ar pengarna redan pa vag via IBAN.

Tack for hjalpen ocksa till dom ovriga medlemmar .. verkar varar kul har, och jag hoppas att kunna bidraga med anvandbar information fran kontinenten.

Halsningar
Rolle

F

F.d. 839

Guest

RobertH,

... vi Norrlanningar ar lite troga att forsta vitsar fran sydliga breddgrader, men sedan ramlade kronan :D, no problem.

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej rolly och välkommen.
Tror säkert att du kommer att trivas här.
Ha det bra så kanske vi ses under nästa sommar??
/Thomas & Lena

F

F.d. 839

Guest

Rambo,

Tackar sa mycket, jo det ser ut som jag har hamnat pa ratt forum, det finns en massa husbilsforum darute tycker det ar svart att valja.

Vi aker endast engang om aret till Vasterbotten ovriga tiden ar vi pa kontinenten och aker till Frankrike, Holland, Tyskland allting ligger ju sa nara harnere inte som i det avlanga Sverige. Har t.ex endast 4 mil till Frankrike, 2 mil till Holland, 15 mil till Tyskland, 125 mil till Spanska gransen.

Ha en trevlig weekend.

MVH
Rolly

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Jeg trenger også IBAN nummeret for å betale fra Norge, det enkleste for klubben ville være å skrive dette sammen med det innelands nummeret som står på forsiden i dag.:wub:

Toppen