• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem

F

F.d. 5490

Guest
Hej på Er.

Har idag anmält mig till Er klubb. Jag är sedan tidigare medlem i caravan klubb. Har åkt husvagn i 23 år.

Vi har idag en GMC vandura husbil. Det är en amerikansk husbil. Vi ser fram emot att kunna komma på någon av era sammankomster.

Vi är bosatta i Uppsala, där jag har en bil och däckverkstad. Jag har idag rabatter för caravanmedlemmar, det kommer också naturligt vi gälla för Er också.

M.V.H Kg med familj.

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Ny medlem

Hej och välkomna!!

Hoppas att ni skall trivas i och med gänget i HBK.

Hälsningar
:wub: Lena & Leif:yes:

F

F.d. 6238

Guest

Hej Lotta. Du skall känna att Du är VÄLKOMMEN, hls nr 35 i Götet.;) ;) ;) ;) ;) ;)

F

F.d. 11203

Guest

Hej och välkommenLotta kul med lite upppsalabor i klubben var ligger däckverkstan
mvh deicer

F

F.d. 5490

Guest

Hallå Deicer!
Vår däckverkstad finns på Stångjärnsgatan 6 nere i Boländerna.
KG´'s Bilverkstad heter den. Du är välkommen att komma in om du har vägarna förbi nån gång.
/ Kg och Lotta:)

Senast redigerad av en moderator:

Gert8

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024

Hjärtligt välkommen in i klubben ska ni vara
hälsar Barbro och Gert i
Tungelsta

F

F.d. 5490

Guest

Hej på Er.

Tack för motagandet. Jag har några frågor till Er.

Hur ser Er loggo ut som skall sitta på bilen? När kommer den?

Vad jag har sett i inläggen så har ni haft probleb med den. Jag har möjlighet att göra egen bara jag har typsnitt.

Jag ser att ni bor i Tungelsta. Där bor mina sångerskor som sjunger i min orkester. Har ett dansband som heter REZÅR. Ni kan gå in på vår hemsida www. rezar.se och titta om ni känner igen dom.

M.V.H. KG & Lotta

F

F.d. 4575

Guest

Lotta, dina dekaler är skickade, kommer med posten nästa vecka

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Hej Lotta!
Du kan nog inte ha missat hur klubbens loggo ser ut, titta på skärmen högst uppe till vänster.
I en annan tråd kan du se hur den ser ut på bilen/bilarna.
http://www.husbilsklubben.se/forums/t19396/ Bläddra neråt till t ex Ulla&JP eller loomis.
Välkommen som medlem.

Senast ändrad:
Toppen