• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

F

F.d. 10180

Guest
:wink: Hej alla husbilmedlemmar är ny i klubben ni verkar mycket trevligt
Anna/Olof
Norrtälje

F

F.d. 2549

Guest
Sv: Ny medlem

Hej verkstan! Du har så rätt att vi har trevligt. Det är som ett stort julbord där man kan beställa in i princip vad som helst. Och det tar inte lång tid förrän man får rätten serverad och strax bakom hovmästaren står ett stort antal kypare i kö med olika förslag till extra kryddning av maträtten. Vill man sedan ha kaffet serverat i någon skön miljö, då kommer förslagen i mängd på underbara platser och du får bilder från de olika objekten – det är bara att välja.
Priset för allt detta: 100:- Och du kan komma tillbaka och äta hur många gånger du vill under året utan att det kostar något extra.
Så har vi det och ni är så välkomna till bords.
Så ser farbror Claes på det hela.

F

F.d. 4879

Guest

Välkomna till klubben önskar Kia och Göran som även bor i Harka, Paris ibland på sommaren!

F

F.d. 55267

Guest

Hej allesammans!
Har just kommit hem från en fyra veckors tur genom Tjeckien, Ungern, Slovenien och Österrike. Fantastiskt väder och bra förhållanden. Såg i Husvagn o Camping om denna klubb och det verkar trevligt att kunna diskutera husbilslivets för- och nackdelar med likasinnade. Har till dags datum kört ca 9000 mil med hund i Europa.
Hälsningar
Isidor

F

F.d. 6238

Guest

Hej Isodor och välkommen till klubben.
I Alingsås har jag släkt.
Men på första våningen på Målaregatan har jag TÄNT.
Känn Er välkommen till Klubben.
Har Du drat nån Gädda i Vadsjön, undrar medl. nr 35;) ;) ;)
:D

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

HEJ!- och välkommen till klubben,Verkstan.
-trevligt med en rospigg till
hälsningar
Lasse W och RosMarie från Rådmansö.

Toppen