• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025
Hej på er alla! Har nu blivit medlemmar ordentligt. Det ska bli intresant att få uppleva en sommar på fyra hjul, hoppas bara man inte gör bort sig allt för mycket? Men alla är ju barn i början, eller hur?:) Hej så länge från Brittis !

Senast ändrad:
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny medlem

Hej på Dig Brittis, vi hälsar dig välkommen till en mycket trevlig klubb.
Att göra bort sig är ju bara ett sätt att justera verkligheten,hälsningar från nr 35.;) ;) ;) ;)

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej Brittis..
Såg att du också bor i smedjebacken..gör vi me..va kul..ska på premiär tur nu i pingst..ska bli kul..nåt nytt att lära om sig från husvagn till husbil..alltid nåt nytt man måste tänka på..HIHI** vi vart medlemmar igår kväll..jättekul.
Hälsningar från Fam Pettsson i Smedjebacken

F

F.d. 2549

Guest

Hej Brittis och välkommen som ”riktig” medlem.
Du skrev om att göra bort sig. Vad betyder det egentligen? Vid entrén till något nytt är vi alla nybörjare – vilket ämne det än gäller – och ingen kan väl begära att vi skall ha all kunskap när vi inträder i en ny miljö och den stora tunga porten med ett dovt dån slår igen bakom oss. Vissa smyger då omkring som små möss i salens mörka hörn för att där försöka iakttaga och i smyg lära sig de nya sedvänjorna och ta till sig de kunskaper som de tror alla de andra har i denna stora sal. Andra äskar med hög röst på tystnad och ber att få ställa några frågor kring ”självklara” ting. Den senare gör kanske bort sig, medan den andra endast gör bort sig inför sig själv. Vad vet jag? Det var endast små tankar som for fram utom min kontroll.
Hur som helst så är Brittis så välkommen i klubben med såväl alla sina kunskaper som deras motsatser.
Gjorde jag bort nu igen undrar farbror Claes?

F

F.d. 4879

Guest

Du skriver så man får tårar i ögonen Farbror Claes.

F

F.d. 4879

Guest

Bergis från Hörby, man hör nog mycket i den byn..

Toppen