• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny Medlem....

HusbilsBjörk

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
466
Medlemskap
2025
Hejsan på er alla
Har precis anmält mig som ny medlem i Husbilsklubben, har haft husbil i ca1 år och vi stortrivs, hoppas på god gemenskap och ser fram emot att få träffa en del av er under kommande evenemang
ha det
mvh fam Björk / Claes

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ny Medlem....

Hej på Dig Husbilsbjörk och Välkommen till En Väldigt Trevlig Klubb. Hade Ni varit med i Simlångsgården nu i Helgen så hade Ni fått vara med om en TREVLIG träff.

Men vi hoppas att Vi skall ses på någon annan träff i vårat avlånga land, hälsar :music-icon: :yes: :D Monica o Kurt från Sveriges Framsida.

F

F.d. 518

Guest

Hej på Er!

Kul med en ny medlem från grannkommunen! Observera att det tar några dagar efter inbetalningen tills Ni bli registrerade som "riktiga" medlemmar:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:D Hej på er:D

Välkomna till Husbilsklubben.se hoppas att ni ska trivas här med oss.

Hälsningar från en som inte bor så långt bort

F

F.d. 2549

Guest

Hej på er! Här hälsas ni välkomna från alla håll och det känns säkert glädjande. Jag är övertygad om att även vi kommer att glädjas över er. Om det kändes fint att få hälsning från Sveriges framsida, så hoppas jag att det inte blir sämre av att det även kommer välkomsthälsningar från sveriges grund, sveriges port mot kontinenten, landskapet vi alla är stolta över även om det sällan erkännes. :p :wink: :twitcy:

Farbror Claes hoppas att vi ses och hörs.

F

F.d. 50004

Guest

:yes: Välkommen till klubben
Roligt att det blir fler medlemmar runt
omkring här i området.

:eek: Hasse och Lena

Toppen