• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem undrar

Picasso

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1988
Medlemskap
2024
Hej!
Precis blivit medlem och känner att det finns frågor som vi har och säkert någon av er sitter inne med svaret på.
Mannen och jag tänker ta vår husbil och köra ner till Kroatien i augusti. Skall boka en camping på Makarska Rivieran är det tänkt. Vi gjorde denna resan med motorcykel för
10 år sedan och tänker nu göra om den, men med husbil denna gång.
Min undran är om någon i klubben kanske har gjort denna resa ganska nyligen och har lite tips om färdväg ner, tullavgifter, husbilsplatser på vägen m m. Tankar man med VISA-kort, är det lätt att köpa gasol i utlandet.....ja, frågorna kan bli hur många som helst men vi stannar här just nu.

Hälsningar
Gunnilla

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Ny medlem undrar

Till att börja med vill jag hälsa er hjärtligt välkomna till Husbilsklubben.se. Jag hoppas att ni kommer att trivas här lika bra som vi gör. Ni kommer säkert att få mycket information om planerade resor och hitta många vänner här.

Beträffande er fråga om Kroatien finns det mycket att läsa i denna tråd: http://www.husbilsklubben.se/forums/t21946/. Om ni använder Sök-funktionen uppe i den blå listen och söker på Kroatien kommer ni att få många träffar och mycket att läsa. Lycka till!

F

F.d. 13407

Guest

Hur många i klubben tänker åka till krotsin slovenien i sommar har varit där i cirka 17år varje sommar det är helt undertbat fint ett tips är ett helt underbart är omis parkera husbilen 10meter från vattnet med enundebar sanstrand bra kamping är att rekomendera

Kjell 896

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2025

Hej!
Trevligt att se er i HBK hälsar en kollega till Åke...

Anamari & Kjell Thornbratt

Picasso

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
1988
Medlemskap
2024

Hej Kollega!
Ja alla är vi barn i början, här var det mycket att läsa och begrunda som ny medlem. Känns tryggt att veta att du varit medelm så länge, om man behöver lite hjälp så här i början.

Åke o Gunnilla

Toppen