• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny medlem jan 2008

F

F.d. 52957

Guest
Hej alla glada husbilsägare!!!!

Vi sitter och läser era trevliga och intressanta inlägg!! Är även vi norrlänningar
och hoppas att de blir fler träffar norrut. Vi börjar vårt åkande till Påsk, då vi åker mot Hyssna, Forsbergs för att hämta vår nya Husbil o sen ska vi åka på
träffen på Hantorps Camping. Och sen är åkandet igång....

Hälsningar Yvonne & Olle:wub:

F

F.d. 3727

Guest
Sv: Ny medlem jan 2008

Välkommna. Roligt med fler från norr om Dalälven.
mvh. Olle.

A

Anki

Guest

Välkommen till Husbilsklubben trevligt med flera från vår landsända.

Anki o Curt
Skelleftehamn

F

F.d. 1539

Guest

Välkommna!
Jag gör ett litet glädjeskutt varje gång det blir en ny medl. från norrland. Detta bådar gott!:yes:

Camilla

F

F.d. 6238

Guest

Olle1127, Välkommen till en mycket eminent klubb. Hoppas att Ni där uppe i Norr blir fler så att Ni inte behöver åka så långt för att träffas.

Vi som bor längre Söderut är ju bortskämda med små avstånd.

Men om Du orkar åka några extra mil är Du mycket välkommen på våra trevliga träffar som vi har här nere på i Södra Sverige.

Vi ser det som en ära om Ni besöker oss.
Hälsningar från ett ganska bra väderläge i Göteborg.

F

F.d. 14038

Guest

Varför byta bort en så fin husbil som ni tydligen redan har, göörfräck tycker en Göteborgare. Vällkomna som medlemar också.

F

F.d. 52957

Guest

Kul att ni gillade vår husbil, men den är tyvärr lite väl ventilerad på vintern, sommaren då är den ypperlig!
Tack för välkomnandet!!

Toppen