• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny medlem 6756

F

F.d. 25270

Guest
Hej alla HBK:are !
Nu har jag tagit steget och blivit medlem. Jag har sedan i somras då jag och hustrun Bitte bestämt oss för att skaffa husbil studerat den förnämliga hemsidan åtskilliga timmar. Massor av nyttigheter för oss som är noviser på det här med husbilar, och dessutom fantastiskt hjälpsamma människor som generöst delar med sig av sina erfarenheter. För oss är det nära nu och nästa vecka tar jag en tur till Anders i Mellerud. Troligen åker jag därifrån både lyckligare och fattigare. Jag är passionerad amatörfotograf som både haft utställningar och sålt en hel del bilder. Därför får ni stå ut med att jag kommer att bifoga en och annan bild.
Massa hälsningar / Peter
PS Pippin på bilden är ingen fyllkaja, bara en häger som är på lyset DShttp://www.husbilsklubben.se/forums/attachment.php?attachmentid=31755&stc=1&d=1288866573

Bilagor

• DSC_6263.JPG
    DSC_6263.JPG
    1,1 MB · Visningar: 6

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Ny medlem 6756

Då önskar jag er hjärtligt välkomna hit till HBK som är en fantastiskt trevlig klubb.
Vi har och har haft stor glädje av alla råd, tips och reseberättelser här på forumet. För att inte tala om alla trevliga möten och nyvunna vänner.
Hoppas att ni kommer att trivas lika bra som oss.
MVH Gunilla:mh::msn_thumbup::bye::bye:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Snyggt!

Jag plåtar bara natur, mest landskap! Flygbilder är trevligt, har tagit en el landskapsbilder från ovan också!

/Annette

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Trevligt innehåll i väskan!
Har just nu en del av mina prylar på reparation hos Nikon, har kraschat en 300/2,8 VR med TCE17E2 på en D700...:oops:
Dom är schyssta på Nikon, får lånegrejer till veckan...

Nu packar jag husbilen för färd upp till Vårgårda naturfotofestival, ska hänga några tavlor på stora utställningen i sporthallen!

Ha de,

Annette

F

F.d. 2692

Guest

Då kan jag meddela att jag fick min D7000 igår och min D80 är nu såld.
Här ska fotas/filmas så det ryker.

Bilder kommer.

F

F.d. 25270

Guest

http://www.husbilsklubben.se/forums/attachment.php?attachmentid=31765&stc=1&d=1288890142

Kollade din hemsida, underbart material. Tyckte mycket om !!!
Det mesta jag ställt ut och sålt har varit på matt canvas. Printar själv upp till A3+. Står i garaget och sågar till ramar och monterar. Större format måste jag lämna bort för tryck. Kör ofta med c:a 70x100 cm, ett lagom format som ryms
även i en normal bostad. Lycka till i Vårgårda. Jättetrevlig kontakt vi fått f.ö..
Hoppas få besvära dig med funderingar utifrån mitt amatörperspektiv hälsar
/ Peter (62)

Bilagor

• DSCN0472.jpg
    DSCN0472.jpg
    2,7 MB · Visningar: 12
F

F.d. 25270

Guest

Oj va häftigt, snart får vi kanske ha en speciell Nikon-sida.
/ Peter

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Inga problem....jag svarar gärna på de frågor jag kan...har säkert frågor till dig också!
Vi kanske syns på nån fototräff framöver...

Peterpan

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022

Får jag också vara med i Nikonklubben?
Jag har bl. a. en D700, S8000 och några Leicor. Eftersom Nikon D700 med batterigrepp och 24-70/2.8 är så tung att ha med, ser jag fram emot nya Leica M9-huset som kommer nästa onsdag.

DSC_5917-1.JPG
Vattenhjulet i Riddarhyttan som driver världens längsta stånggång.
Nikon

L1010443-1.JPG
Höstbild.
Leica

Senast ändrad:
F

F.d. 25270

Guest

Får jag också vara med i Nikonklubben?
Jag har bl. a. en D700, S8000 och några Leicor. Eftersom Nikon D700 med batterigrepp och 24-70/2.8 är så tung att ha med, ser jag fram emot nya Leica M9-huset som kommer nästa onsdag.

Visa bilaga 31779
Vattenhjulet i Riddarhyttan som driver världens längsta stånggång.
Nikon

Visa bilaga 31780
Höstbild.
Leica

Hej Peterpan !
Om jag räknat rätt är vi 4 st medl nu. Tack för bilder / Peter

Toppen