• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ny i klubben

F

F.d. 12728

Guest
Som ny intresserad av husbilsklubben vill jag presentera mej som ikringresande på en del Hundutställningar.

Har skaffat en Bürstner i år. Garaget är placerat under den bakre slafen och har skjutdörr mot bodelen så man når både från ut o insidan bilen.
Där har jag konstruerat en hundbur lika lång som garaget. och satt grindar på båda sidor, för att lämpligare komma åt småttingarna (3st Cavalierer).

Man kan ha garageluckan öppen då man står stilla för svalka åt hundarna. De trivs jättebra där både under färd och under nätterna igenom sover de gott.

Har planer på att anskaffa någon slags AC för bodelen då man ska stå stilla med bilen.
Några förslag?

Hälsningar
hundekipaget.

F

F.d. 6238

Guest
Sv: ny i klubben

Hej på Er och Välkommen till klubben. Kan inget om hundar men det Du skriver verkar ju positivt hälsar medl.nr 35.:D :D

Starcadia

HBK Medlem
Kommun
Lindesberg
HBK-Nr
456
Medlemskap
2025
Sv: ny i klubben

Hejsan hundekipaget.
Vi är oxå kringresande utställningsmänniskor och har en Dethleffs 6971 med garage under dubbelsängen bak och vi har oxå gjort ett "hundhus" där. Jag har satt upp en väg mot den utvändiga garagedörren och sågat ett hål under sängen och satt ett skjutbart galler där samt ett golv så att vi har möjlighet att lasta en del under "huset" oxå.
.. Våra hundar stortrivs oxå i sitt mobila hundhus, 3 golden huserar där.

Hälsningar Starcadia

Toppen