• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny i klubben!

Ulla & Kent

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
400
Medlemskap
2025
Hej på Er allesammans!

Vi är ett par i 55-års åldern som gått med i husbilsklubben.Vi använder våran husbil i stort sett hela året.Och är precis hemnkommna från en resa i Norge.
Vi har hört att klubben har en fin lista över stellplatser vilken vi gärna vill ta del av.
Har kanske också ett o annat tips själv att komma med.
Men vi är väldigt dåliga på datorer!! Men håller på att lära oss.Och vet inte om detta
jag skriver här kommer fram?Och hur gör man om vi har tips på stellplats??

Maja & Stefan

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
20896
Medlemskap
2025
Sv: Ny i klubben!

Hej Halvard!
Välkommen till klubben! Om du går till klickar på Forumlista och sedan till tråden Husbilsplatser så finns det nerladdningsbara länkar där. Du kan också gå in på Forumlista och vidare till tråden Filer till husbilen, där finns ett formulär som kan vara till användning.
mvh Stiffe

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Hej Halvard, välkommen i klubben.

På första sidan under Sverigekartan finns en knapp "Nya platser", tryck på den och fyll i formuläret så kommer din plats in bland "Husbilsplatser".

F

F.d. 6238

Guest

Hej på Dig. På Din fråga så finns det bara ett svar.
Vi har en fantastiskt person i denna klubb, han Heter Kingen , det inte han kan om ställplatser är inte värt att veta., hls från Monica o Kurt i Göteborg:wink: :) :D

Toppen