• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny i husbil.

rsaanro

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
6706
Medlemskap
2024
Efter många år i husvagn på 80- och 90 -talet har jag haft en dröm om att en gång få testa på husbils livet. Hinder som jobb, ekonomi och sjukdom i familjen har gjort att min dröm inte har kunnat uppfyllas. Men efter att ha blivit tvingad att omskolas till fritidsforskare har allt kommit i en annan dager. Så i september gjorde jag slag i saken och inhandlade en begagnad CI Cipro55. Hann tyvärr bara vara ute på två turer innan vintern satte stopp för vidare äventyr. Dessa två turer gav mersmak så nu sitter jag och lusläser alla trådar för att få tips och råd inför kommande säsong. Har redan inhandlat solceller som skall monteras så fort vädret tillåter. En ny modernare GPS som det går att ladda ner POI:s i lär det också bli innan våren.

/Robert

Anita / Soren

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1018
Medlemskap
2025
Sv: Ny i husbil.

Grattis, husbils-livet är det som håller mig alert, vi har i och för sig haft husbil i 10 år nu och kört till Spanien, Italien, Kroatien, Grekland m.m och kommer att fortsätta med det sä länge vi får ha hälsan. Nästa resa går till Turkiet i Maj 2011.

F

F.d. 53498

Guest

Välkommen i gänget.

Alla har vi varit nya i husbilsåkandet, här i forumet finns chansen att lära sig av andras misstag och ta till sig tips och stöttning när det krisar från goa människor med samma intressen som du.
Så välkommen hit.

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023

Hej ni i Järfälla. Grattis till husbilen önskar vi i Solna Vi ärju nästam grannnar. Hälsningar Mats och Eva-Britt.

Toppen