• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny husbilsägare

F

F.d. 3320

Guest
Hej!

Till helgen ska vi hämta vår första husbil. Det ska bli jättespännande. Vi är helt noviser på detta med att campa med husbil. Vi har tidigare bara tältat (åkt mc) eller legat på vandrarhem. Vi planerar också att ha husbilen till olika hundaktiviteter som ibland varar hela helger. Är tacksam för alla tips och allt annat som kan hända med husbil och som man bör tänka på.
Harriet

F

F.d. 839

Guest
Sv: Ny husbilsägare

Harriet,

Att köpa en husbil är det rätta steget till ett (nästan) bekymmersfritt resandet. Det är en hel del ni blir tvunget att göra och kommer säkert underfund med att det saknas saker i eran nya husbil.

Detta forumet kan bidrar till sådana frågor som säkert kommer att dyka upp. Jag är inne på min tredje husbil och lär fortfarande. Läs - fråga - lär det är dom 3 mest väsentliga orderna. Välkommen ...

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: :music-icon: Välkomna till Husbilsklubben.se :music-icon: :music-icon:
Är ni ute efter tips och andra frågor om husbil od.
så har ni kommit till rätt plats.
Här på denna sida finns det en hel del samlat
använd gärna sök-funktionen eller ställ en fråga.

Hoppas att ni ska trivas i och med gänget

Grattis till er nya bil

:D :D :D :D

bosse b

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2025

Det apsolut viktigaste är att inte tanka drivmedel ivattentanken. Det händer oftare än vi tror. Både i båtar och husbilar. Blir dyrt obehagligt omständigt.
Bosse B

F

F.d. 2621

Guest

Lycka till med husbilslivet - med hundar ! Vi är också nya husbilsägare, och största skälet till att gå över till husbilslivet för oss, var alla hundaktiviteter. Men det är egentligen det enda riktigt praktiska sättet att resa, bo och semestra med hundar - vi har tre flattar (se vår hemsida concurro.se)

F

F.d. 50035

Guest

Lycka till med husbilen!
Vi är oxå nya men vi har inte fått vår Cabby Nova ännu. Hämtar den 4 Dec.

Har 2 hundar men ställer inte ut, nyfiken dock på bra ställplatser för hundfolk som vill ströva i naturen.
Själva har vi från Husvagnstiden vår favorit - en parkering vid vatten i skogen mellan Färna och Skinnskatteberg.

Toppen