• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Husbilsägare!

Greger & Astrid

HBK Medlem
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2025
Vi är just nu i väntanstider på vår nya husbil en Adriatik 650. Den väntas till Umeå i mitten av November. Har varit Husvagnsägare tidigare. Vi hoppas att med detta forum få bra tipps och ideer till vårt nya husbilsliv.
icon7.gif

Greger Astrid

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Ny Husbilsägare!

Tiilåt mig vara den förste att hälsa er välkomna till detta forum. Här kommer ni säkert att trivas. Massor av trevliga medlemmar och oerhörda kunskapsreserver att ösa ur.

Även vi går i väntas tider, på en Adriatik 660SL. Det kommer säkert att bli en hel del erfarenhetsutbyte om dessa bilar framledes.

Greger & Astrid

HBK Medlem
Kommun
Bjurholm
HBK-Nr
1123
Medlemskap
2025

Tiilåt mig vara den förste att hälsa er välkomna till detta forum. Här kommer ni säkert att trivas. Massor av trevliga medlemmar och oerhörda kunskapsreserver att ösa ur.

Även vi går i väntas tider, på en Adriatik 660SL. Det kommer säkert att bli en hel del erfarenhetsutbyte om dessa bilar framledes.
Tack för välkomnandet. Vi var också inne på en 660 först. Men ändra de oss in i det sista pga planlösningen.

Greger

Senast ändrad:

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: Jag vill inte missa att hälsa er Välkomna till HBK :music-icon:
Grattis till nya bilen oxå, när den kommer.

:) :music-icon: :)

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Hjärtligt välkomna till denna suveräna klubb. Ni kommer garanterat att hitta både nytta och nöje här!

:) :) :)

Toppen