• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbil

ingerbenny

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
11542
Medlemskap
2025
Har idag funderingar på att köpa en ny Rimor Sweden Edition.
Är det någon som har erfarenhet av denna husbil, och vad jag eventuellt behöver tänka på.

Alla tips emottages med tacksamhet.

Med vänlig hälsning
Benny Johansson

ingerbenny

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
11542
Medlemskap
2025
Sv: Ny husbil

En vintervagn med markis och solfångare för strax över 500.000:- som är 7,4 m och
med 5 bäddar mm. hos Lindströms husbilar i Bålsta.
Nu beställer jag den.

F

F.d. 25646

Guest

Vi köpte en förra året och är nöjda, sen finns det alltid detaljer som man skulle vilja ha lite annorlunda när man haft den ett tag, men till det priset är den helt okej, sr bara till att få en leveranstid som håller, Lycka till med hb

hansolo

HBK Medlem
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
14117
Medlemskap
2025

Lycka till med köpet om det blev något. Har ingen erfarenhet av just din husbil då väntar själva på vår första husbil en Rapido 7066FF som vi köpt hos Lindströms i Bålsta. Vill bara säga att Cilla på Lindströms är bra att ha att göra med. Leverans från fabrik den 30 mars till Lindströms....det närmar sig.

/thommy

ingerbenny

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
11542
Medlemskap
2025

Hej Leneri63!

Är det något speciellt som du tänker på när du skriver. att det finns "alltid detaljer som man skulle vilja ha lite annorlunda när man haft den ett tag".
Har nu beställt bilen för leverans den 2/5.

F

F.d. 25646

Guest

Hej
Bland annat är det bordet som har sin infästning i golvet, det står för långt ut i gången tycker vi så det blir lite trångt när man ska gå förbi men det ska vi flytta, sen är det skåpen under köket som inte har utdragsenheter utan man får krypa på golvet för att komma åt sakerna längst in, tv fästet med kontakt sitter otroligt dumt till men det går också att flytta, sen har hus bilen väldigt dåligt med uttag för kontakter tycker vi, men det går ju också att åtgärda, som sagt lite detaljer som man kommer på efter hand, men i det stora hela är vi nöjda.
Vi beställde våran husbil den här tiden förra året med leverans månadsskiftet maj/juni men fick den mycket senare. så första semester veckan fick vi hålla oss hemma.
Jag tror ni kommer bli nöjda med husbilen och lycka till med den.

ingerbenny

HBK Medlem
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
11542
Medlemskap
2025

Tack för dina synpunkter, det är ungefär dom som vi också har konstaterat.
I köksskåpet kommer vi nog att ställa grejerna i plastlådor.
TV'n tänker vi känna oss fram till.

Toppen