• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbil

Krabban 614

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
10959
Medlemskap
2023
I dag är jag glad för att vår nya husbil har kommit till försäljaren. De skall nu utrusta den efter våra önskemål. Får den leveransklar till tisdag. Det känns jätteskönt.

Senast ändrad:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Ny husbil

Grattis till nya husbilen önskar dej många trevliga resor och fina minnen med den. Själva längtar vi efter våren så vi ställer på vår husbil igen. Kanske ses vi på vägarna i sommar. Om inte så säger vi bara kör försiktigt och var rädda om er och andra i trafiken.
Med vänlig hälsning, Gunilla & Rolf

Bettan o Bertil

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
8979
Medlemskap
2025

Grattis!!

Själva får vi vänta på vår bil till månadsskiftet April-Maj. Hoppas det fungerar för i mitten på Maj så stcker vi ner till Österrike och Kroatien. Det har vi gjort i flera år och dom rutinerna vill vi inte ändra på/Bertil

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Grattis :) I vårt fall börjar bygget nästa vecka bara o hoppas att de håller tidsschemat.

Toppen