• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbil till 2011

F

F.d. 55387

Guest
Nu har vi sålt vår första husbil och ligger i startgroparna att beställa en -11.:yes:
Vi känner att husbilandet är den perfekta lösning på resandet och
det "lilla" utrymme man har i en husbil skapar närhet till varandra på ett mysigt sätt :spinny:
Snart börjar vi med nästa års resplanering ...

Senast redigerad av en moderator:

larsemil

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2025
Sv: Ny husbil till 2011

Jag hoppas ni med tanke på att euron idag är billig, även kollat en tysk återförsäljare till den bil ni har tänt på. Det finns ofta mer än 100000 kr att tjäna på att köpa bilen exempelvis i Hamburg området. Både ny som begagnad.
Har kollat med Fiatgarantin som gäller även i Sverige om man köper i Tyskland. (1 år från första regdatum).

Mvh
larsemil

F

F.d. 2591

Guest

Hej på er, önskar er lycka till med det kommande husbilköpet, och planeringen inför 2011

Siw & Stig:mh2:

T

tompaline

Guest

Efter att köpt husbilar på lite olika ställen genom åren samt även själva importerat husbil
Så fann vi denna gången (6,de bilen) en bra handlare i Pukavik med oslagbara priser tyckte vi.
Ta gärna en tur dit o kolla. Ja men han importerar ju säger en del ....men va då alla bilar
är väl importerade?? (utom de Svensk tillverkade förståss) Hur som helst så är vi nöjda
med både pris/service samt bemötande.
mvh Tommy i Varberg

Nydahl

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
3433
Medlemskap
2025

Vi instämmer, hör med pukavik AB. VI har köpt en ny adria-11 som vi får v.17 till kanonpris, runt 10000:- billigare ,har ring runt till återförsäljarna i sverige, men ingen kan klå pukavik. häls. li o le

Toppen