• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny husbil för 360.000 kr

F

F.d. 59043

Guest
Det var således inta själva värmepannans mått och vikt du hade i åtanke när du skrev det ovanstående, utan det faktum att det i en helt gasolfri bil inte behövs något gasolutrymme.

Men åtminstone vi har gasolutrymme (och gasolflaskor) i vår husbil, trots att vi har en dieseldriven värmepanna (Truma Combi D 6 E). Den gasolen använder vi till kyl, spis, ugn och utegrill – saker vi ogärna vill avvara.

Pålle
Dieselvärme har jag med och när jag kollar på de bilar som inte har dieselvärme, då upplever i alla fall jag att det är en mycket stor skillnad i lastutrymme. Den där 5 kg flaskan i min bil brukar räcka gott o väl en säsong. Fast kylen går inte på gas utan el, kan rekommenderas!

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Dieselvärme har jag med och när jag kollar på de bilar som inte har dieselvärme, då upplever i alla fall jag att det är en mycket stor skillnad i lastutrymme. Den där 5 kg flaskan i min bil brukar räcka gott o väl en säsong. Fast kylen går inte på gas utan el, kan rekommenderas!
Var det inte husbil för 360 tusen tråden handlade om ?

Tangenhaap

HBK Intresserad
Kommun
Västerås

Nu har de tydligen sänkt priset med 165000,- pengaro_O.
Förstår mig inte på vissa(alla) firmor.. varför försöker de lura folk? Om en kund hade kommit in och sagt jag tar den för 967000,- hade de då haft mage att sälja för det priset med 165000,- pengar i ren övervinst? troligtvis ja.
Och sen blir de sura när man köper utomlands och vill ha service...håhåjaja sicka skojare!

Toppen