• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ny Hbk medlem

F

F.d. 50578

Guest
Hej på er!
Vi är nya medlemmar i denna klubb och vill presentera oss. Lennart och Maria med två tonårsbarn och hunden Bosse. Vi bor utanför Vänersborg. Efter många år med husvagn så till för drygt ett år sedan köpte vi vår husbil,fantastiskt! Vill även sända en hälsning till paret vi träffade i somras i Carlshamn som fick oss att gå med i klubben, tack för hjälpen! Ser fram emot att följa denna klubb och få många bra tips!
//Lennart och Maria

F

F.d. 55695

Guest
Sv: Ny Hbk medlem

Välkomna till klubben. Här har jag fått mycket hjälp med stort och smått och många goda råd bara genom att söka lite på forumet.

Helt OT, vår springerspaniel heter Gösta.

F

F.d. 50578

Guest

Tack för det, kaffe kan man inte få för mycket av! Vi hör av oss när vi har vägarna förbi !

F

F.d. 50578

Guest

Tack vilket mysigt namn! Bosse är en collie/terveuren och han älskar att åka med i husbilen

Toppen