• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ny här!

F

F.d. 50035

Guest
Hej! Gick med idag och vi heter Janne och kerstin Wiselqvist från Västerås. Vi är 2 vuxna och 2 hundar. Vi har många år som husvagnsägare bakom oss. Har varit utan vagn några år emellanåt men sedan har det börjat dra i campingnerven igen och det har blivit ny vagn.
Nu har vi tagit steget och köpt en Nordic husbil som vi hämtar från firman om 17 dagar.
Första resan har vi bestämt ska gå till huvudstaden Gamla stan, Skansens julskyltning och Almgrens sidenväveris Museum. Räknar dagarna!
Jag har kollat runt lite här inne och ser att här finns mycket bra att ta del av. Fann en länk till en sida med tips på Julmarknader. Passar ju toppen just nu!

Tack för ett bra forum!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Ny här!

Hjärtligt välkomna till HBK och hoppas att ni skall trivas i gemenskapen. Här finns massor av bra information som jag och många med mig har funnit stor nytta av. I en snar framtid kanske vi får se er som medlemmar och ses på någon av de träffar som medlemmarna arrangerar.

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025

:music-icon: Hej och Välkomna till Husbilsklubben.se :music-icon:

Hoppas att ni ska trivas i och med gänget här på sidan

Även Grattis till Husbilen

:) :music-icon: :) :music-icon: :)

Maria & Hasse

HBK Medlem
Kommun
Sandviken
HBK-Nr
904
Medlemskap
2026

Västeråsare - välkomna till en mycket aktiv och intressant klubb!
Vad har ni för hundar? Vi har en Golden Retriever tik på drygt 6 år. Vi "blev med husbil" i september i år. Ingen husvagn före dess. Just nu är vår husbil i vinteride i Haraker. Vi ser fram mot en spännade vår.

F

F.d. 6238

Guest

Välkommen, nu har Du öppnat dörren på glänt. Om Du väljer att bli medlem ja då kan Du öppna Hela dörren.

Hälsar vi från Göteborg.;) ;) ;) ;)

F

F.d. 12038

Guest

hej vi er ny på nettet och vett inte hur det funker har inte data snile men vi er et par som åker ud med husbilen sä ofte det går

Senast redigerad av en moderator:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Välkomna hit ska ni vara. Ta det lungt och navigera er runt och ni kommer att hitta mycket bra och matnyttigt här. Var inte blyga eller rädda för att fråga om något, här får ni svar på det mesta!
:wink:

F

F.d. 50035

Guest

Tack Alla för trevligt Välkommnande!
Vi har som sagt 2 hundar, en Karelsk Björnhund och en blandis Schäfer/ Border Collie!
Nu är det "bara" 14 dagar kvar innan vi hämtar vår bil. Räknar dagarna till vår Nordic blir vår fullt ut
:wink:Jo, medlemmar blir vi allt

Pettsson

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2025

Hej hopp

Välkomna till en toppenklubb där man verkligen trivs..:yes: :yes:

Vi bor nst grannar:wink: ..inte alltför långt från er..Smedjebacken i Dalarna..

Har också hund en Tibetansk Mastiff hane vid namn Leo* blir 4 år 1 feb -08..och en son som blir 15 i januari.

Hoppas ni snart blir medlemmar också det kommer ni ej att ångra.:D :)

Dalahälsn från Lotta & Stefan m familj o hund

Senast ändrad:
Toppen