F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ny har säkert hittat en mycket fin bil och jag hoppas att ni inte fått ett måndagsexemplar som tyvärr verkar finnas hos alla märken. Lycka till med piloten den kommer säkert att ge mycket glädje.Javisst är det så att man har olika erfarenheter, Nu var ju vår Knaus en gammal bil 98,
Min drömbil var faktiskt en Knaus sunlinner 800 leg 2005, Vi gillar Knaus planlösning.
Men så fick vi nys om Piloten och den har allt vi tittade på hos Sunlinern fast Piloten är mindre
vilket vi tycker är en fördel ute i Europa om man ska kuska runt, men även det är ju en smaksak
Annette&Christer självklart syns vi på Marjal, Hoppas komma iväg runt okt/nov om allt blir klart tills dess med huset
Gun