Marianne & Ranko
HBK Medlem
Vi har plats för en 6 kg liten ”LPG-tank”, egentligen en liten fastspänd flaska med självpåfyllning som rymmer endast 11,2 l LPG. Den har vi bara till matlagning vilket räcker i ca 2 månader. Den var röd och hade ett tryckt årtal, 2024 på ovansidan. Eftersom årtalet stämde med nu-året, då skulle jag lämna in den för provtryckning, var någonstans? Ingen av mina gasolleverantörer kunde hänvisa mig, själva provtryckte sina egna flaskor i Danmark(!).
Vi beslutade att köpa en ny flaska i Tyskland och byta ut vår nuvarande på samma ställe som den andra köptes.
Vi kom till Monzingen och Die Gasfachfrau GmbH som nu hade ny ägare, otroligt serviceinriktad och hjälpsam. Priset stämde och inga mer kostnader trots att vi lämnade vår gamla retur-”vikt” (järnskrot med LPG i).
Tips:
Kolla gärna deras hemsida
om du behöver något och jämför gärna med andra ställen.
Hur trevlig & hjälpsam som helst!
Vi beslutade att köpa en ny flaska i Tyskland och byta ut vår nuvarande på samma ställe som den andra köptes.
Vi kom till Monzingen och Die Gasfachfrau GmbH som nu hade ny ägare, otroligt serviceinriktad och hjälpsam. Priset stämde och inga mer kostnader trots att vi lämnade vår gamla retur-”vikt” (järnskrot med LPG i).
Tips:
Kolla gärna deras hemsida
Die Gasfachfrau GmbH
Als Vertriebspartner der Firma ALUGAS, ersetzen wir Ihre Tauschflaschen, durch wesentlich bequemere Tankflaschen. Nie wieder Flaschen schleppen, sondern einfach an die Tankstelle fahren und auffüllen. Bei allen Fragen zu der Adaptertechnik, stehen wir Ihnen mit unserem Wissen zu Verfügung!
gasfachfrau.de
Hur trevlig & hjälpsam som helst!