• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

nyårssmällare

sevallbo

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2025
Har planer på att åka söderut mot Spanien mellan jul och nyår . Har någon tips på camping i Danmark , Tyskland eller norra Frankrike där vi kan slippa smällare och raketer ? Har en hund som blivit rädd för dylika saker . Inga problem vid jakt ,men just smällare har hon blivit livrädd för med åren .Tacksam för tips / Sevallbo

F

F.d. 52920

Guest
Sv: nyårssmällare

Mitt ynka tips är att ni söker er så långt ut på vischan det bara går :yes:

sevallbo

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
12327
Medlemskap
2025

Har ett svagt minne av att jag läst att smällare / fyrverkerier är förbjudet för allmänheten i Frankrike , får bara utföras av vissa godkända företag / personer .Någon som vet ?Sevallbo

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Det är riktigt, här finns inte smällare att köpa i butiker. Så det är ett himmelrike när man har skotträdd hund.

Man behöver inte åka långt ut på landet, för där är risken stor att man jagar vildsvin den tiden...

Bertil

F

F.d. 30064

Guest

Hej
Vi stod några nätter i Belgien på gränsen till Norra Frankrike på en underbar Camping som hette Collines de Rabais, tror hon var holländska hon som förestod den. Ligger perfekt för hundägare då du har en stor härlig skog alldeles invid full av stigar o små vägar. Full teckning av WIFI oxå, rent o snyggt o mycket trevlig ägare.

Een gezellige camping in de Belgische Ardennen!

Där övernattar vi nog även nästa gång vi åker söderut.
Rekommenderas varmt.
Sylvia o Micke

Toppen