• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nyårslöften

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
God fortsättning på er alla,

Jag undrar om någon avgett nyårslöften som ni vill dela med er av.
Birgitta och jag har lovat varandra att nu ska vi ut och promenera varje dag för att hålla den begynnande, i viss utsträckning redan konstaterade, avrundande och växande kroppsformen i schack.
Birgitta har också slutat röka, så nu stundar några veckors motivering och uppmuntran från min sida. (Slutade själv för knappt ett år sedan)

/Håkan

A

Anki

Guest
Sv: Nyårslöften

God fortsättning Hoppas att det går bra med Era löften. Och grattis till att slutat röka. Själv slutade jag den 28/2 2006. Det är värt den mödan att ta sig ur.

Anki o Curt

F

F.d. 4879

Guest

Vi gav inte oss själva några nya löften, röka slutade vi med tidigare. Vi tummade på vårat gamla löfte som vi gav varandra när vi träffades: Bråka inte med varandra, var inte sur och jävlig. Gapa inte på varandra utan säg förlåt istället! Det har fungerat 100%!

Kia och Göran

F

F.d. 6238

Guest

Ja, själv har jag ett nyårslöfte och det är att inte avge något. 1975 hade jag ett och det räcker med det.

Har inte tagit ett bloss sen dess. Men till Er andra som har avgivit ett nyårslöfte vill jag bara gratulera och hoppas att ni kan leva upp till detta.

Hls från Monica o Kurt.

:singing-icon::singing-icon::singing-icon::singing-icon:

Toppen