• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nyårslöfte

F

F.d. 11293

Guest
Sv: Nyårslöfte

jag avger bara Nyårslöfte som är lätta att hålla :twitcy:

Vi har i några år nu skrivit ner saker på ett ark som vi önskar av det nya året, sedan har vi låst in det i kassavalvet och tagit fram det nästa Nyår och läst det, ganska kul att se vad som blev besannat och inte.
:)

F

F.d. 29841

Guest

Mitt nyårs löfte var att jag INTE ska börja röka.
För jag har aldrig rökt. Är för klok för att börja röka och få KOL, för Kol år inte KUL att få.
/Vidhem

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Mina kontakter med rökare medför alltid att jag får huvudvärk och att man får slänga kläderna i tvätten , jag kanske är klen .
Min senaste "kontakt" med alkohol var när jag och min familj blev rammade av ett rattfyllo så visst kan man leva länge utan alkohol och tur vad så gjorde vi det .

När det gäller sista punkten så vill jag inte testa att vara utan ;) ...

Gott Nytt År på er alla !!!

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Var sak har ju sin tid eller...............
Vem vill avstå från en go cigarr, en svalkande härligt go drink. eller rulla runt en stund i sänghalmen när och om stunden bjuds??????

F

F.d. 6081

Guest

Mitt nyårslöfte , var att inte lova något alls, då har jag inget som jag kan bryta....

mina svagare punkter: Rökare, festar och älskar..Jag tar ut allt på en gång vad livet har att erbjuda...
Gott Nytt År på er alla

Toppen