• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nyårsfirande

F

F.d. 25011

Guest
Sv: Nyårsfirande

Vi kom till Hyltena vid sjutiden i kväll och står här på el i natt.
Även om jag är född i Värmland så har jag bott i Småland tillräckligt länge för att inse att el är billigare än gasol i Sverige.

Kommer till Kaxholmen vid tvåtiden i morgon.

F

F.d. 2692

Guest

Hej på er,

Vi har fått tillåtelse av festfixarna att komma utan husbil. Räknar dock med att någon har plats för oss så vi slipper ligga ute i kylan.

Hoppas att ni slutat undrat vilken bil vi ska våldgästa, som vanligt har Susanne fixat till det.

Vi hörs
Janne & Margit

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Hmmm...man är ju sugen...Vi bor i Solberga strax utanför Nässjö och har ju inte långt till Kaxholmen, är sugen på att svänga förbi och hälsa på alla nya husbilskompisar i morgon, vi är utan husbil för stunden då vi sålde vår för några veckor sedan och är numera på jakt...en jakt som börjar i trettondagshelgen//Hälsningar HBK 2475

Om inte annat så ett Gott Nytt 2009 på er alla:msn_beer:

F

F.d. 55328

Guest

Sitter hemma med ett trasigt Hjullager, det var inte kul att fira jul i det tillståndet, men jag hoppas på bättring nästa år.
Hoppas att ni får ett riktigt trevligt NYÅRSFIRANDE där nere i mörka Småland.

GOTT NYTT ÅR

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Kaxholmen är för Hbk medlemmar,där det är medlemmar i klubben som ordnat en träff där.
Det är en föranmälan som gäller./susanne

Toppen