• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyårseländet

F

F.d. 25098

Guest
Sv: Nyårseländet

Hej.

Har hittat en plats (äntligen) som jag tror är helt OK. Kan inte säga något om denna förän efter 12 slaget, men det känns riktigt bra.

Hoppas ni hittat något,

Peter&Fuzzy.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag gav vår kära Zimba en tablett i 2 omgångar igår. Testade först med hälften och såg hur han reagerade.
Han blev mycket mycket lugnare men inte så lugn så han låg o sov han var med oss hela kvällen och när han hörde att det sköt mycket så vände han vid dörren o gick in igen utan att hyperventilera som han brukar att göra. Vi sköt inget själva men i samhället o runt om.
Men kissa när vi kom hem det struntade han i för han ville bara in.
Med detta resultat så rekomenderar jag andra hundägare att gå till vetrinär o få tabletter för Dapen har inte gjort ngt resultat, bara bortkastade pengar.
Idag är han hur pigg o glad som helst igen./susanne

F

F.d. 55379

Guest

Ja nu är nyåret över och det blev bättre än vi vågat hoppats på.
Vi bor i en liten by och det verkar som de som bor i byn har tagit hänsyn till att det finns hundar här. Vi chansade på att stanna hemma och det var väl max 20 smällare runt 12 slaget men inga före och efter. Louize låg under en filt där hon tydligen kände sig trygg, men i dag är hon som valigt igen.
Sådant hår väder hade vi på nyårsnatten i Skåne med 7 grader kallt

Bilagor

• månen.jpg
    månen.jpg
    18,1 KB · Visningar: 2
F

F.d. 25098

Guest

Vi stod på en parkering mellan Gällared och Askome (Falkenberg,Halland) och kunde konstatera att vi kommit rätt. Med elverket puttrande utanför och en bra film på TV:n hörde vi inte ett knyst. Det enda söm hördes var isens jämrande i dammen intill.

Hamnar nog här till nästa nyår igen.

Peter & Fuzzy:).

Toppen