Toalett och sopkärl är borttaget i år. Detta på grund av att 3 nya rullar toapapper försvann på 3 timmar förra året. Föreningen har tröttnat på att ställa upp. Försökte lägga in detta under info, men tji fick jag.
Någon som kan / har behörighet får lägga in infon.
Vi stod natten före midsommar, fick sista platsen. Folk parkerar på båtägarnas platser. Det stod 2 husbilar på bilparkeringen.
Det dundrade in en bil sent på kvällen mellan vår HB och en husvagn. Husvagnsägaren var medlem i föreningen, så hon sa till om ett säkerhetsavstånd på 4 meter. HB fick flytta därifrån. Föraren så skamsen ut.
Det kom flera tyska husbilar och ställde sig på brandgatan, dom fick flytta på sig. Dom ställde sig längs med vägen.
Tyskarna släppte sina hundar vind för våg. Då kunde jag inte hålla tyst. Jag bad dom koppla sina hundar, vilket dom gjorde,
dom hade ju både långkoppel och jordskruv.
Till sist var det en mycket vacker solnedgång den kvällen.
Kör vettigt där ute, för det finns andra som inte gör det.
Någon som kan / har behörighet får lägga in infon.
Vi stod natten före midsommar, fick sista platsen. Folk parkerar på båtägarnas platser. Det stod 2 husbilar på bilparkeringen.
Det dundrade in en bil sent på kvällen mellan vår HB och en husvagn. Husvagnsägaren var medlem i föreningen, så hon sa till om ett säkerhetsavstånd på 4 meter. HB fick flytta därifrån. Föraren så skamsen ut.
Det kom flera tyska husbilar och ställde sig på brandgatan, dom fick flytta på sig. Dom ställde sig längs med vägen.
Tyskarna släppte sina hundar vind för våg. Då kunde jag inte hålla tyst. Jag bad dom koppla sina hundar, vilket dom gjorde,
dom hade ju både långkoppel och jordskruv.
Till sist var det en mycket vacker solnedgång den kvällen.
Kör vettigt där ute, för det finns andra som inte gör det.