• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu tar det i och blåser!

H

hianders

Guest
Södra Dalarna just nu kl 12.10. Vindarna ökar och temperaturen ligger runt 9 grader plus. Det är beräknat att bli ca 12 m/sek på em vid tvåtiden. En fördel är ju att det vita sakta sakta men säkert försvinner.

Blåser ni bort i Skåne? Någon som kan rapportera?

fru hianders/Inger
:wideeyed:

F

F.d. 2591

Guest
Sv: Nu tar det i och blåser!

Hej Hianders

Här i Ulricehamn tar det också i och blåser kraftigt, dom har utfärdat stormvarning. Tänkte vi skulle ut på premiär tur, men tror vi skjuter upp den, vi får se, ha de gott

F

F.d. 52945

Guest

Hej!
Det blåser friskt i Klippan oxå, dock är snön bort sedan länge och det knoppas på buskar och träd...när det slutat blåsa skall jag ta fram solstolen och sola.:D

Mvh
Pilot

Fincan

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
21930
Medlemskap
2024

Med en välslipad sekatör har jag beskurit ett par rosor men kryper nu in i lä.
Här i Steninge blåser det 12 m/sek.

mvh
Fincan

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025

Blir inte riktigt klok på dessa meterologer.....:rolleyes: de sa på radion innan i dag att det skulle blåsa upp till 20 sek meter i byarna,:confused: men det borde ju blåsa mer ute på slättlandsskapet, för ute på Wapnöfältet blåste det innan idag....... så att det skulle blåsa mer i byarna är fel :wideeyed: nej nu kom jag på vad de menade.....:twitcy:

Så håll i hatten alla där ute .....

F

F.d. 15776

Guest

Här i Bålsta har vi byar på 25 sekundmeter.
Bengt

Toppen