• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu tackar vi för oss

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Hejsan go vänner.
Ja nu har vi gort vår sista tur med husbilen, nu skall den säljas omgående förhoppningsvis, jag har anons inne här och på blocket, nu kan någon göra ett klipp.
Vi har beslutat detta då det p.g.a. sjukdom och ekonomi inte håller längre.
Jag har hafft svårt att hitta en fast platts att stå så nu får det bli lägenhet ett tag framöver.
Vi kommer att sakna alla vänner här i klubben men hoppas att vi om något år kanske kan köpa en liten husbil.
Så till alla husbilsvänner.
Ha en riktigt God Jul och Ett Gått Nytt År.
Hoppas vi ses någon gång framöver.
Kramar från KEJO20 o INGER

PoPS

HBK Medlem
Kommun
Vara
HBK-Nr
3114
Medlemskap
2025
Sv: Nu tackar vi för oss

Ha en riktigt God Jul o Gott Nytt År ni med.

Kramar Peter o Pia

F

F.d. 25168

Guest

Kommer til at savne jeres indlägg, om at bo i husbilen :(

Rigtigt God Jul o Gott Nytt År

Hoppas i lykkes i det nye år :)

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Det verkligen tråkigt. Inte minst p.g.a. anledningen.
Vi åkte ett varv runt er husbil igår vid Gekås och såg hur fint ni hade julpyntat i den. Hoppas att allt ordnar sig så att 2012 blir ett bra år för er!

Christina & Åke

HBK Medlem
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
4383
Medlemskap
2025

Vi kommer verkligen att sakna dina inlägg ifrån husbilen!

Var sak har sin tid! Vi vill oxå önska, Lycka till med försäljningen av Concorden som vi vet har varit pedantiskt skött från början till nu.

Kejo, vi önskar Er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År och håller tummarna att allt skall gå eran väg!

Kramar Christina :santa-3-icon: Åke

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021

Hej Kejo & Inger!

Mycket tråkigt att läsa, men det viktiga är att ni båda mår bra och att det förhoppningsvis löser sig i framtiden. Ville gärna tala om för er båda, att det var bland andra NI som fick oss med i gemenskapen. Detta var i Haverdal på vinprovning. Nu önskar vi er en .......

GOD JUL & ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! :ball-icon::snow-icon:

Ps/ Vi kanske ses någon gång i framtiden.......

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Tack alla goa husbilsvänner, era ord värmer.
Jag hoppas ju att det skall gå snabbt att sälja bilen, jag släpper ju den väldigt billigt, Tyskt pris tror jag.
Både jag och frugan vill ju gärna komma tillbaka till den underbara gemenskapen som vi hafft i klubben, så många goa vänner vi fått, dom kommer vi att sakna.
Det positiva är väl att vi inte blir klassade som skumma nu när vi får en adress.
Jag skall skriva in den här snart.
Ha det gött alla goa vänner.
MVH KEJO

Toppen