• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu räknar vi ner!

H

hianders

Guest
Nu är det BARA lite drygt tre månader, eller om man vill lite drygt 12 veckor, kvar till dess vi kan använda vår husbil Adde (Adriatik) på vägarna igen!! Måtte bara det vita guldet försvinna sakta men säkert så att det inte finns kvar i april som förra året. Det kan få ligga kvar under sportlovet för alla som är lediga då och vill åka skidor!

Idag i södra Dalarna minus tre grader, grått och lite snöyra i luften!

Trevlig helg
önskar hianders/gm Inger
:mh3::msn_sun:

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Nu räknar vi ner!

Hej
Du vi använder våran NU NORDIC .är i MORA, Vad det snöar har nog kommit 2 dm i natt.
Kör "vi" V75 på lördag?
/Vidhem

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Detta gillas skarpt, och jag räknar veckor...det känns som det är kortare tid med tex 12 veckor, än med 3 månader.

Vi har vinterdäck på husbilen men har den avställd nu...ingen av oss gillar vintern.

Men så snart våren ger sig till känna någon gång förhoppningsvis tidigt i mars, då avverkas premiärturen för året bums.

//Tommy

Senast ändrad:

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025

Vi är nästan ute varje helg med våran husbil vi väntar också på våren
men vintern har sin tjusning skönt att sitta inne i värmen när termometern kryper ner mot -20

Toppen