• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu räknar vi ner!

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Nu räknar vi ner!

Fel, imorgon är det närmare. Ha det nu gott.

Ulla&Gunnar

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1337
Medlemskap
2025

Vi önskar er en skön och trevlig semester. I september bär
det av till Spanien för oss.

F

F.d. 16416

Guest

Hej,

Bäst att sända er en hälsning nu då..i morgon kan det vara för sent. Ha det så gott på er resa och under vistelsen i värmen.
Kommer också snart dra i väg under fem veckor, men mot den östliga delen av medelhavet.

Mona-Lisa och Owe

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024

Fel, imorgon är det närmare. Ha det nu gott.

Hej Janne!

Jo! där har du ju rätt.
Att i morgon är det närmare än idag, fast idag är ju idag, som är idag och inte i morgon och som ju infaller senare än idag. Och kanske man inte kan säga att i morgon är det närmare när det fortfarande är idag, som ju har flera timmar kvar innan man kan säga att det är i morgon. Och när i morgon infaller så är det ju idag! Och inte i morgon, när dagens datum som är i morgon blir idag,........nä...nu blev det lite väl svårt......

Hur som helst.......

Jag trodde ju att mitt jobb skulle vara klart idag, och att vi skulle kunna åka i morgon.

Men det är faktiskt 4 låtar kvar att mixa så det får bli avresa på Tisdag istället.

Tack alla för de trevliga hälsningarna.

Vi önskar alla GOA HBK:are. .........:wink:

En underbar semester, vad ni än befinner er!

Och kör försiktigt:)

Cecilia & Kennet

HBK Medlem
Kommun
Hylte
HBK-Nr
1263
Medlemskap
2025

Ha så skönt på semestern!

/Cecilia, som ska börjar jobba idag efter 6 veckors ledighet...

(Såg Smalfilmsminnen del 1 igår som far min var o hämta hos dig. så kul o se o såå enkelt på DVD.)

Toppen