• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu räcker det!

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025
Idag känns det bistert -25 det får bli en "köjdag" som skogsarbetarna sa förr när det var för
kallt ute.
Tur att vi har gött om ved och elda i kaminen.
Fåglarna sitter långt in i granarna idag.
Men det positiva är att dagarna har blivit lite längre.
Reseplanering för sommaren värmer också kroppen.
Min barndomskamrat sa att nu har det gått en dag och den kommer inte igen
vilket gör att vintern blivit en dag kortare. Sommaren har kommit en dag närmare.

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Sv: Nu räcker det!

Håller med dig Sven-Uno.
Men det blir tack o lov varmare framåt helgen igen.

Ha en God Fortsättnig på det nya året bägge två :)

H

hianders

Guest

Håller också med Sven-Uno! Vi har 18-19 grader i södra Dalarna, men sol så det ser fint ut bara man inte är ute i kylan. Eldning i kamin är ett måste plus massvis med värmeljus.

God fortsättning!

Inger

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    191,9 KB · Visningar: 6

Solviva

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
7744
Medlemskap
2024

Ja, nog kan man tycka att det räcker, men minusgrader kan upplevas olika. Jag tror att -30 och helt vindstilla (som vi nu har här i Piteå) är "varmare" än -15 runt väst- och ostkusten och snålblåst från havet, eller.....?
Båda kaminerna kördes igång på morgonen och nu är det så varmt i huset att det är shorts som gäller!:twitcy:

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Ja, nog kan man tycka att det räcker, men minusgrader kan upplevas olika. Jag tror att -30 och helt vindstilla (som vi nu har här i Piteå) är "varmare" än -15 runt väst- och ostkusten och snålblåst från havet, eller.....?
Båda kaminerna kördes igång på morgonen och nu är det så varmt i huset att det är shorts som gäller!:twitcy:

Shorts i Piteå = +7°C :confused:

Toppen