• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu har jag testat AutoSocks...

F

F.d. 50036

Guest
Hej alla klubbkompisar...

Idag när jag skulle plocka fram husbilen för besiktning fick jag möjlighet att testa mina nyinköpta autosocks.

Bilen har boggi och var utrustad med sommardäck och utanför garaget var det gott om packad snö och is. Allt gick precis som jag trodde efter fem meter satt jag fast då jag var tvungen att svänga kraftigt samtidigt som jag backade, ingen hitt med en boggibil i snö och som dessutom är framhjulsdriven.

Nu skulle AutoSocksen få bekänna färg!? Fram med påsen och upp med dem, trots att bilen stod helt fast var det inga problem det var bara att trä runt strumpan på däcken som en rattmuff. Jag tog en sida och den andra sidan fixade min trettonårige son hur lätt som helst.

Nu kom det spännande moment funkar det?? Jodå det var som att fortsätta att köra på torr asfalt och när vi kom ut på gatan var det bara att kränga av rulla fram lite och strumpan var loss.

En genialisk uppfinning, lätt, tar nästan ingen plats, inga knepiga instruktioner, kan säkerligen inte heller skada fälgar eller skärmar och fungerar perfekt.

Hälsningar Torbjörn :):):)

Autosock | Den geniala strumpan som tar dig hem

Toppen