Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej
Så var det dags igen att ta bort dekalerna. Hymercenter har köpt tillbaka Rapidon på grund av att de ej kunde klara av att reparera den.
Nu kan det hända att det blir en La Strada.
Mwh. Klas
Hej
Så var det dags igen att ta bort dekalerna. Hymercenter har köpt tillbaka Rapidon på grund av att de ej kunde klara av att reparera den.
Mwh. Klas
Det var min dröm också Klas, en dröm som jag verkligen kunde förverkliga om inte vikten (150 kg extra) och kostnaden (100 000:- extra), men framför allt driften (diesel liter/km) satte stopp för det, eller var det förnuftet, hmmm... Idag, nära 5 000 mil (i 2 år) på asfaltvägar (96%) är jag glad att ha hoppade över frestelsen, så 4x4 får förbli en dröm, inget fel i det!Hej
En med MB blir det troligtsvis men drömmen är ju en med 4-hjulsdrift.
Mvh. Klas
Hej, den finns för 138900 €, väldigt mycket pengar för en liten bil.Hej
En med MB blir det troligtsvis men drömmen är ju en med 4-hjulsdrift.
Mvh. Klas
Hej
Mwh. Klas