Sv: Nu går drevet igen......
Tycker inte husbilarna stör när dom står där,däremot så är risken stor att dom i husbilarna blir störda när sjömagasinet har öppet..Det är mycket spring på den plätten bilarna står på och mycket fylla.Så lugn och ro tror jag inte dom får där..Bättre att stå på andra sidan,fast där är ju den motorburna ungdomen..Så finns ju vätterviksbadet men då kostar det men det är fint där..Gångavstånd är det också plus att juni,juli och agusti så har ägaren ett litet tåg med vagnar som man kan ta in till stan.
Brå har med det mesta och göra i Vadstena tror det beror av bladningen av folket i gruppen.Så tror jag att det har att göra med att det ligger vid sjömagasinet och där är brå väldigt aktiva..Har själv varit på ett av deras möten..Vore ju önskvärt om dom ordnade ställplatser i Vadstena för det är ju många husbilar som besöker staden.Men här läggs pengarna på heliga Birgitta istället.De ska ni veta att vi har fina brunnslock med en bild på heliga Birgitta i den här stan.
Men som sagt tycker inte husbilarna stör där..Utan i många fall när jag har nattvandrat så har dom flyttat på sig själva när dom kommer underfund med vad som är på gång på kvällen...
///Åse