• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu fattas bara husbilen...;-)

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Idag kom tjusiga dekaler och medlemsnummer med posten, så nu fattas bara husbilen att klistra dem på... ;)

Nu har jag i alla fall nåt att titta på tills det är dags hämta bilen i vår :msn_laugh:

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023
Sv: Nu fattas bara husbilen...;-)

Idag kom tjusiga dekaler och medlemsnummer med posten, så nu fattas bara husbilen att klistra dem på... ;)

Nu har jag i alla fall nåt att titta på tills det är dags hämta bilen i vår :msn_laugh:

Hej,
Samma här dekalerna o dyl har kommit, måste oxå vänta på husbilen som inte kommer förrän i april, känns som väldigt länge.....:)

mvh Bosse

Sörren

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
6735
Medlemskap
2024

Detsamma för oss, nu fattas bara hubilen den ska komma i april för oss med.
Hoppas nu att det inte blir något aprilskämt med en massa bekymmer.:wink:

Senast ändrad:
F

F.d. 25020

Guest

Vi är tydligen många som får bilen i April våran kommer också då.Dekalerna ligger o väntar samt allt från gamla husbilen där det blir en stor sortering tror jag. Mvh 220 Sture i Pajala:wub:

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Va kloka Ni är ,som börjar med en HUNDRING. Som spar det dyra tills ivår.
/Vidhem

Sörren

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
6735
Medlemskap
2024

Om nu alla bilar kommer till våren, kan det vara samma märke tro hmm. Vi har best en Adria 670 SL.
Det är väl så att det är en bra månad att leverera i.

Vi har haft husvagn i 3 år som vi trivdes att flänga runt med. Då vi tänkte att en husbil säkert passar oss bättre!!
:yes:

F

F.d. 25020

Guest

Vi har köpt en Adria 577 Mvh 220 Sture I Pajala idag minus 26 burr:cool:
Om nu alla bilar kommer till våren, kan det vara samma märke tro hmm. Vi har best en Adria 670 SL.

Vi har haft husvagn i 3 år som vi trivdes att flänga runt med. Då vi tänkte att en husbil säkert passar oss bättre!!

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Vi har beställt en Adria Sonic och får troligtvis vänta tills september nästa år. Men den som väntar på något gott......:). Det kan finnas en liten chans beroende på hur många som beställt en likadan hb att vi får den till våren.

Marie

P.B.S

FD HBK Medlem
Kommun
Gislaved
HBK-Nr
6767
Medlemskap
2023

Vi har också fått våra dekaler idag.Men vi har våran husbil ute på gården och hoppas
på en mild vinter så att vi kan ut och åka.
Preben & Britt och hundarna Jackie & Lillan

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Grattis till alla i väntans tider.......! Läs på forumet lär....planera....det är halva nöjet!:)

-geva-

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7145
Medlemskap
2025

Hehe..
Samma tanke, samma modell, samma leveransmånad. :)

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023

Hej igen, Om allt blir som planerat så tänkte vi ta våran första camping med nya bilen på vägen hem från firman i april och vi passerar Hätte camping i närheten av Tranås dom är med i ACSI och kostar "bara" 13 euro med el om man köpt kortet. Sedan blir det väl första årsträffen med nya klubben i slutet av april. Vi ses därute, ha de!
mvh Bosse

T

Tobbejj

Guest

Har oxså fått dekaler, väntar på en Burstner aviano 728g troligtvis mars-april :)

Dorishult

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
6745
Medlemskap
2025

Fick dekaler o medlemskort igår! Samtidigt kom skyltar o registreringsbevis från Transportstyrelsen, så nu kan vi ut o åka med vår Detleffs Esprit som vi hämtade i Tyskland för ca 1 månad sedan. Ska sätta på vinterdäck så vi kan ta små turer även under vintersäsongen! Hoppas vi ses på vägarna o ställplatserna!:spinny:
Eva o Lasse

M

Mindin

Guest

Husbilen (en begagnad -04:a) installerad i "ladan", dekalerna påväg och vi väntar SÅ på våren när vi ska testa detta "nya liv" på allvar. Har testat en helg hittills i Kosta och det smakade mer! För oss något HELT nytt har inte ens haft husvagn, tror vi har chockat oss själva rent av, fniss. :p:

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Det gäller att vänja sig vid utgifterna, så dom där 200 till husbilsklubben var ju en lämplig mjukstart inför att gräva djupt i plånboken till våren ;)

Här väntar vi, dvs hunden o jag, på en LMC Breezer V643G, så den kommande vintern kan inte gå fort nog.

Ska bli skönt få rensa ur husvagnen och framförallt rensa bort alla "bra att ha" grejjor som man släpat med under alla år men aldrig använt *L* Men känner jag mig själv rätt så lär väl det där "garaget" fyllas med en hel del ändå.

F

F.d. 25270

Guest

Detsamma för oss, nu fattas bara hubilen den ska komma i april för oss med.
Hoppas nu att det inte blir något aprilskämt med en massa bekymmer.:wink:

Vi sitter i samma båt fast vi bestämmer själva när vi vill hämta vår första husbil, hoppas på en kort vinter. 7 Peter

F

F.d. 25293

Guest

vi får också våran i vår , läser husbil i europa så länge.:music-icon:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Har oxså fått dekaler, väntar på en Burstner aviano 728g troligtvis mars-april :)
Hej
Längtan till våren kan ju kännas lång men den som väntar på nåt gott heter det ju.
Jag gratulerar till nya husbilen. Såg också att ni är från Falkenberg vilket är min födelsestad. Alltid roligt att få läsa inlägg från hemtrakterna. (en gång hallänning alltid hallänning)
Passar på att önska er GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.
MVH Gunilla nr: 2927

Toppen