Rolf & Gunilla
FD HBK Medlem
Idag fick vi 2 nya HBK dekaler och nr.som vi sätter både fram och bak på HB och visar upp med stolthet. Igår kom våra nya namndekaler till att sätta på dörrarna. Så nu saknar vi bara vår "nya" husbil att sätta dom på. Vi har bytt till oss en Dethleffs T 6541 2002 och förhoppningsvis så får vi den i mitten av juni. Vi har ju redan väntat i två låååånga veckor. Ett av barnbarnen har redan döpt den till "Hjulhuset" och hon längtar lika mycket som vi. Vår gamla står på gården och väntar på att bytas ut. Nu är det ju underbart väder och massor av husbilar gästar Vadstena ,jag blir så avundsjuk när jag ser dom. Men Rolf vill inte åka ut
med vår gamla för som han säger :har den inte gått sönder förr så gör den säkert det nu. Till midsommar blir det åka av i alla fall ,platserna på Lovsjöbadens camping är ju bokade. Där ska vi må gott tillsammans med mycket goda vänner som vi träffat genom HBK. Dom får sin "nya" husbil i morgon dom lyckostarna.
Ja som sagt nu är det bara att vänta och se glad ut. En fördel med att inte ha tillgång till husbilen är att aldrig har väl så mycket trädgårds arbete blivit gjort på så kort tid förr. Som mitt motto "det finns något gott i allt om man bara tänker positiva tankar" inte alltid lätt men det hjälper.
Ha det gott alla goa HBK vänner ,ingen nämnd o ingen glömd.
MVH Gunilla
med vår gamla för som han säger :har den inte gått sönder förr så gör den säkert det nu. Till midsommar blir det åka av i alla fall ,platserna på Lovsjöbadens camping är ju bokade. Där ska vi må gott tillsammans med mycket goda vänner som vi träffat genom HBK. Dom får sin "nya" husbil i morgon dom lyckostarna.
Ja som sagt nu är det bara att vänta och se glad ut. En fördel med att inte ha tillgång till husbilen är att aldrig har väl så mycket trädgårds arbete blivit gjort på så kort tid förr. Som mitt motto "det finns något gott i allt om man bara tänker positiva tankar" inte alltid lätt men det hjälper.
Ha det gott alla goa HBK vänner ,ingen nämnd o ingen glömd.
MVH Gunilla
Senast ändrad: