• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Nu chattar vi!

H

hianders

Guest
Kom igen folkens! Lär er att chatta!

Inger/fru hianders

F

F.d. 20998

Guest
Sv: Nu chattar vi!

Hmmmm, och var hittar man husbilsklubbens chattfunktion? Tittar högst upp, ser bara husbilsklubben.se, forumlista m.m. Inte heller nästa rad med kontrollpanel, hjälp, medlemslista m.m. är till någon hjälp.

Kollar högerkolumnen men där hittar jag bara diverse underforum. Är denna funktion gömd under något annat eller är jag kanske i behov av glasögon? ;)

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025

Kolla i spalten till vänster där hittar du chattknappen.

Marie:yes:

H

hianders

Guest

Jag tror inte du kommer åt chatten som intresserad! Annars är det som Marie skriver ligger den i menyn till vänster.

Inger

F

F.d. 20998

Guest

Aha ok, i den spalten så hittar jag bara info om styrelsen o dylikt så det är som ni säger att intresserade ej ser den. Tack ändå!

H

hianders

Guest

Kom med som medlem så kan vi chatta!!

Inger

F

F.d. 20998

Guest

Tack för inbjudan, jag har bestämt mig för att bli medlem i föreningen inom kort. Har bara några saker att klara av först, man kan lugnt säga att sju sorger och åtta bedrövelser har drabbat mig på kort tid. Så tid är verkligen en bristvara f.n. Men jag ser positivt på framtiden och att kunna få skaffa mig och familjen våran första husbil. Så inom kort så är jag nog med i gänget.

Senast redigerad av en moderator:

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Hej på dej kul att du vågade ta detta tuffa beslut.
Välkommen vi är ju från samma kommun
2179:music-icon:

Senast ändrad:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Hej Inger !
Kom tyvärr som vanligt in för sent på chatten alla hade loggat ut.
Men bättre lycka nästa gång hoppas jag.
so long Gunilla:wideeyed::wideeyed::twitcy:

Toppen